تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

عکس و بیوگرافی سحر ولدبیگی

بیوگرافی سحر ولدبیگی:
نام: سحر ولدبیگی
تاریخ تولد: 1356
فرزند مسعود ولدبیگی (چهره پرداز و بازیگر)
دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس.
گذراندن دوره بازیگری زیرنظر امین تارخ در سال 1375.
فعالیت در تلویزیون در سال 1376.
شروع فعالیت سینمایی با فیلم « ازدواج غیابی » (کارگروهی) به عنوان بازیگر در سال 1379.

مجموعه آثار:
- ازدواج غیابی (کار گروهی، 1379)
- قلقلک (مسعود نوابی، 1384)
- اگه می تونی منو بکش (شاهد احمدلو، 1384)
مجموعه های تلویزیونی:
- سلام زندگی (1375)
- ب، مثل بهار (1377)
- قصه های شهرک (1378)
- قلیدون (1378)
- پسرخاله ها (1379)
- دختران (اصغر توسلی، 1380)
- پاورچین (مهران مدیری، 1381)
- نقطه چین (مهران مدیری، 1382)
- زندگی به شرط خنده (مهدی مظلومی، 1384)  


بامپیتس 5 عددی (جدید)

بامپیتس 5 عددی (جدید)


این شاهکار زیبایی در زندگی مدرن امروز است (جلوه دهنده عالی) شما هم از مدل موهای خودتان خسته شده‎اید؟! موهای شما مدل و حالت ندارد؟! بدون صرف وقت و هزینه به مدل موی دلخواه خود برسید.تعداد 5 عدد در سه اندازه متفاوت برای سلیقه ‎های مختلف

دیگر نیازی نیست ساعت های زیادی زمان را در آرایشگاه های صرف این کار کنید. فقط در عرض چند ثانیه با بامپیس این کار امکان پذیر است. ارزان تر از همه جا محتویات: 2 عدد بامپیس متوسط - 1 عدد بزرگ - 2 عدد مینی بامپیس - در 3 اندازه متفاوت برای سلیقه ‎های مختلف

قسمتی از موهایتان که می‎خواهید حجیم دیده شود جدا کنید کمی موهایتان را پوش دهید و سپس از پشت سر تل جادویی را براحتی لابلای موهایتان قرار دهید. موها را روی تل بکشید تا تل کاملاً دور موها جا بگیرد تل را فشار دهید تا به دندانها گیر کرده و مانع افتادن تل شود سپس کمی اسپری مو بزنید و موهایتان را همانطور که دوست دارید شکل دهید. فقط با سه حرکت موهایتان زیبا و جمع خواهد بود.

برخی از امکانات و قابلیتها:
رنگ : قهوه ای
در بسته بندی شیک
بامپیتس 5 عددی جدید
حجم دهنده تنها با سه حرکت


قیمت: 4,500 تومان

درصد :56

روش خرید: برای خرید بامپیتس 5 عددی (جدید)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بامپیتس 5 عددی (جدید)

ادامه مطلب ...

عکس و بیوگرافی نسریم مقانلو

بیوگرافی نسرین مقانلو:

نام اصلی: نسرین
نام خانوادگی اصلی: مقانلو
سمت (در بخش های):  بازیگران،
تاریخ تولد: 1347
محل تولد: تهران
ملیت: ایران
او در حال حاضر مقیم آمریکا است
 مدرک تحصیلی: دیپلم

بیوگرافی:
با فیلم امید به سینما آمد. اما شاید در فیلم همسر بیشتر دیده شد و پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی خارج از کشور گذراند.
پس از بازگشت به ایران بار دیگر بازی در سینما را با حضور در فیلمهای نچندان خوب ادامه داد تا اینکه به عنوان یکی از نقشهای اصلی فیلم مهمان مامان انتخاب شد. بازی روان و فوق العاده او، نام او را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.
شروع فعالیت سینمایی با فیلم قربانی (رسول صدرعاملی) به عنوان بازیگر در سال 1370.
بخشی از فیلم شناسی: 
1382  مهمان مامان ( داریوش مهرجویی )  [بازیگر]
1381  دختری در قفس ( قدرت الله صلح میرزایی )  [بازیگر]
1375  نابخشوده ( ایرج قادری )  [بازیگر]
1372  بازیچه ( تورج منصوری )  [بازیگر]
1372  همه دختران من ( اسماعیل سلطانیان )  [بازیگر]
1372  همسر ( مهدی فخیم‌زاده )  [بازیگر]
1371  امید ( حبیب کاوش )  [بازیگر]
1370  قربانی ( رسول صدرعاملی )  [بازیگر]
1370  دو نیمه سیب ( کیانوش عیاری )  [بازیگر]
جوایز و انتخابها:کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (مهمان مامان)
 [ دوره 8 جشن خانه سینما (مسابقه) - سال 1383 ]
کاندید لوح زرین بهترین بازیگر زن (مهمان مامان)
[ دوره 5 منتخب سایت ایران اکتور (بهترین های سال) - سال 1384 ]
دومین بازیگر نقش مکمل زن سال (مهمان مامان)
[ دوره 19 منتخب نویسندگان و منتقدان (بهترین های سال) - سال 1383 ]

 

عکسهای نسرین مقانلو

بند انداز صورت بانو

بند انداز صورت بانو


در برخی خانمها موهای صورت بیش از حد طبیعی هستند و از نظر زیبایی مشکل آفرین میباشند

برای از بین بردن موهای اضافی صورت روشهای مختلفی وجود دارد : یک روش که بند انداختن میباشد یک روش قدیمی است که آرایشگر یک سر نخ را با دندان گرفته و سر دیگر را با دست چپ میگیرد سپس با دست راست خود قسمت میانه نخ را توسط انگشتان نشانه و میانی خود بصورت یک حلقه در آورده و توسط آن اقدام به کندن موهای زائد میکند.

مزایا بند انداختن نسبت به تیغ زدن موهای صورت:
چنانچه موهای زائد صورت با تیغ اصلاح شود اثرش کوتاه مدت می باشد: چند سـاعت تا چند روز، مـعـمـولا بـایـد هر روز تـکرار شود، ممکن است سبب بریدگی و تحریک پوست گردد، میتواند باعث مـوهای درون رویــیده گردد، برای موهای فرفری و پوستهای تحریک شده جوش دار مناسب نمیباشد
ولی چنانچه برای اصلاح موهای زائد صورت از بند انداختن استفاده شود ماندگاری بالایی حدود چند هفته دارد و علاوه بر آن باعث بریدن صورت و ضخیم شدن موهای زائد صورت نمیشود.ند انداختن باعث جریان یافتن خون در زیر پوست و طراوت آن میگردد و مانع از ضخیم شدن مو و رویش سریع آن میشود.
برای راحتی عمل بندانداختن و عدم نیاز به آرایشگاه ما دستگاه بند انداز بانو را به شما بانوان محترم معرفی مینماییم . با قراردادن بند آن بر روی پوست و با بازو بسته کردن اهرم های آن که همانند قیچی میباشد موی زائد شما به دور نخهای بند انداز تابیده شده و از ریشه بیرون می آید.

این محصول شامل یک عدد بندانداز بانو - یک قرقره نخ اضافی و یک سی دی آموزش ویدئویی نحوه بند انداختن و یک برگه راهنما میباشد
از مزایای نخی که به همراه بند اندار به شما هدیه میشود این است که عمل بند انداختن شما
را بدون درد صورت میدهد.

معجونی برای بعد از بند انداختن صورت

معجونی برای خنک کردن پوست خصوصا در فصل تابستان و بعد از بند انداختن صورت
یک خیار متوسط را به همراه 100 گرم نعناع داخل مخلوط کن ریخته ومخلوط نمایید تا خمیر یک دستی حاصل گردد. این معجون را به پوست خود مالیده و پس از 20 دقیقه پوست خود را شستشو دهید.


قیمت: 6,500 تومان

درصد :52

روش خرید: برای خرید بند انداز صورت بانو، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بند انداز صورت بانو

ادامه مطلب ...

بیوگرافی بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز متولد 21 آبان 1361 است . مدرک کارشناسی  دبیری  (ابتدایی) را گرفته ولی شغل اصلیش بازیگریست . از آتار او در سینما می توان  انعکاس . محنون لیلی . همخانه . فقط چشمات ببند و نسکافه داغ داغ اشاره کرد . ضمن اینکه در تلویزیون کارهای راه بی پایان و ترانه مادری را در کارنامه دارد .
در عالم بازیگری گرچه پرونده کاری‌اش تنها به چند کار محدود می‌شود اما همان چند کار کافی است تابیتا سحرخیز را به چهره شناخته شده‌ای تبدیل کند؛ مینای راه بی‌پایان، مهسای هم‌خانه و البته بیش از همه نغمه ادیب. او چنان در سریال ترانه مادری در نقش نغمه ادیب فرو رفته که حتی اختلاف سنی‌اش با محسن افشانی چندان به چشم نمی‌آید.



عکسهای بیتا سحرخیز
 
تخم مرغ شکن آسان

تخم مرغ شکن آسان


با این وسیله جدید و شگفت انگیز دیگر از شر کثیف کاریهای شکستن تخم مرغ و ریختن مواد آن بر روی دستان خود راحت می شوید.





تخم مرغ شکن EZ CRACKER علاوه بر شکستن تخم مرغ به صورت بسیار تمیز زرده را از سفیده تخم مرغ جدا می کند و این مزیت برای مصارف آشپزی و شیرینی پزی بسیار کارایی خواهد داشت.


قیمت: 9,900 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید تخم مرغ شکن آسان ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید تخم مرغ شکن آسان

ادامه مطلب ...

بیوگرافی یوسف تیموری

نام اصلی : یوسف تیموری واقف
تاریخ تولد: 6 دی ماه 1358 - در غرب تهران به دنیا آمده .
تحصیلات : فوق دیپلم هنر و دانش آموخته هنرستان صدا و سیما می باشد و یکی از هنرجویان ممتاز کلاسهای استاد سمندریان بوده است.
وی فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد .
نه آبی و نه قرمز فقط تیم ملی.
اگر بازیگر نمیشد دروازه بان می شد.
موسیقی را دوست دارد و خودش هم گیتار می نوازد و به طراحی صحنه هم علاقه دارد و به آن نیز می پردازد.
به شعر نو علاقه دارد.
در دوران دانشکده او را بابک صدا میزدند.

عکسهای یوسف تیموری



جا کفشی (shoes under)

جا کفشی (shoes under)


shoes under با ذخیره سازی فضا راه حلی مناسب است برای نظم دادن و حفاظت از کفش های شما.
در هر سری shoes under شما می توانید 12 جفت کفش را قرار دهید و به راحتی آن را در زیر تخت خوابتان بگذارید.
shoes under با طراحی خاص کفش های شما را از خاک و رطوبت و حشره حفظ می کند . به وسیله دسته نایلونی محکم آن شما به راحتی می توانید آن را حرکت دهید و پیشنهاد می کنیم که shoes under را تهیه کنید و مطمئن باشید که از داشتن آن پشیمان نخواهید شد


قیمت: 13,500 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید جا کفشی (shoes under)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید جا کفشی (shoes under)



ادامه مطلب ...

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

 

نام اصلی : مهراوه
نام اصلی خانوادگی : شریفی نیا
تاریخ تولد : ٢٩/١/١٣۶٠
مدرک تحصیلی : فارغ التحصیل رشته موسیقی

آزیتا حاجیان یکی از برترین بازیگران سینما و تئاتر ایران مادر مهراوه و پدر او محمدرضا شریفی نیا یکی از بازیگران و بازیگردانان بنام ایران است.
مهراوه شریفی نیا از سن ۸ سالگی یعنی از سال ۱۳۶۸ بازی را شروع کرد.در کودکی در دو فیلم بازی کرد. در مجموعه امام علی (ع) و در فیلم زیبای دزد عروسکها به کارگردانی محمدرضا هنرمند.این شروع فعالیتهای هنری مهراوه بود….بعد از فیلم دزد عروسکها در فیلم “دایان باخ” فرهاد پوراعظم در سال ۱۳۷۱ به ایفای نقش پرداخت و تا ۷سال در هیچ فیلمی حضور پیدا نکرد….در فیلم :”زیر پوست شهر” رخشان بنی اعتماد نقش دوست باران کوثری را بازی کرد…همان دختر عاصی که به خاطر آزار برادرش از خانه فرار کرد و ….شاید این اولین حضور جدی مهراوه به عنوان بازیگر حرفه ای به شمار رود…بعد از این فیلم مهراوه در دو فیلم سینمایی دیگر به نامهای دختری به نام تندر(۱۳۷۹-حمیدرضا آشتیانی پور) و به من نگاه کن(۱۳۸۱-شهرام اسدی) بازی کرد…اما بدون شک اوج بازی مهراوه در سریال زیبای ساعت شنی است.بازی کاملا احساسی و به دور از کلیشه هایی که در بیشتر مواقع در سریالها و فیلمهای سینمایی شاهد آن هستیم…مهراوه به جز کارهای سینمایی در سریالهای و مجموعه های بسیار ی هم بازی کرده.مهمترین آنها سریال به یاد ماندنی امام علی(ع) (۷۴/۱۳۷۰) هست. در مجموعه امام علی (ع) هم در نقش کودکی های قطام ظاهر شد. دیگر سریالهایی که مهراوه در آنها به ایفای نقش پرداخته :این قافله عمر(۱۳۷۱)،شبحی در تاریکی(۱۳۷۵) و قصه های رودخانه سیاه(مجموعه،۱۳۷۸)از این به بعد باید منتظر روزهای اوج مهراوه باشیم.بازی بدون نقص و زیبای او در سریال جنجالی ساعت شنی میتواند سکوی پرتابی برای رسیدن به قله هنر ایران باشد

زندگی شخصی:
مهراوه شریفی نیا در ٢٩ فروردین ماه سال ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. وی فرزند «آزیتا حاجیان» و «محمدرضا شیفی نیا» بازیگران سینما و تلویزیون و خواهر «ملیکا شریفی نیا» بازیگر می باشد.پدرش (محمدرضا شریفى‏نیا) و مادرش (آزیتا حاجیان) هنگام تولد او ۲۶ و ۲۴ سال سن داشتند. نام مهراوه را پدرش براى او انتخاب کرد.مهراوه فرزند اول خانواده شریفی نیاست پنج ساله بود که خواهرش ملیکا (۲۱ آبان ۶۵) به دنیا آمدو خواهرش ملیکا ۵ سال از او کوچکتر است و اوایل سال ١٣٨۶ ازدواج کرد و این در حالی است که مهراوه هنوز مجرد است .بازی و چهره ی او شباهتهای بسیاری به مادرش دارد. در دوران کودکى بسیار خوش‏اخلاق و خندان بود.از دوازده سالگى پیانو زد. توسط پدرش به داود میرباقرى معرفى شد و در سریال «امام على (ع)» هم بازى کرد. رشته ریاضى فیزیک را براى دبیرستان انتخاب کرد یک ترم در رشته کارگردانى سینما درس خواند اما پس از مشورت با پدرش، از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد
در دوران دانشگاه، کار تدریس پیانو را هم انجام مى‏داد . علاقه شدید به فوتبال و تیم پرسپولیس دارد و بارها و بارها براى تشویق تیم پرسپولیس به ورزشگاه آزادى رفته و آرشیو قطورى از نشریات ورزشى جمع‏آورى کرده است. ساکن خیابان پاسداران تهران است. در نمایش «یک زن، یک مرد» که توسط مادرش کارگردانى و توسط پدرش تهیه شد، با خواهرش همبازى بود. شهریور ۸۶ فارغ‏التحصیل شد. در حال حاضر یکى از بهترین نوازنده‏هاى خانم پیانو به حساب مى‏آید.

چند نکته جالب:١. مهراوه شریفی نیا یکى از نامزدهاى بازى در فیلم «اشک سرما» بود اما در نهایت گل‏شیفته فراهانى در این فیلم جلوى دوربین رفت.
٢. درگیر پایان‏نامه‏اش بود که بازى در «ساعت شنى» به او پیشنهاد شد. پدرش عنوان کرد حتى اگر به وضعیت تحصیلى‏اش آسیب مى‏خورد، باز هم بازى در نقش مهشید را قبول کند!پیش از او دو بازیگر مطرح براى بازى در این نقش تست داده بودند، اما نتوانسته بودند نظر کارگردان را جلب کنند.

فعالیت ها:
فیلم شناسی
دزد عروسکها (محمدرضا هنرمند - ۱۳۶۸)
دایان باخ (فرهاد پوراعظم - ۱۳۷۱)
زیر پوست شهر (رخشان بنی اعتماد - ۱۳۷۸)
دختری به نام تندر (حمیدرضا آشتیانی پور - ۱۳۷۹)
به من نگاه کن (شهرام اسدی - ۱۳۷۹)
اخراجی های ٢ (مسعود ده نمکی - ١٣٨٧)
سریال ها:
این قافله عمر (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۷۱)
امام علی (ع) ( مجموعه تلویزیونی ۷۴/۱۳۷۰)
شبحی در تاریکی (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۷۵)
قصه های رودخانه سیاکیا (کمال تبریزی -توقیف شد- ۱۳۷۸)
ساعت شنی (مجموعه تلویزیونی، ١٣٨۶)
روزهای حسرت (مجموعه تلویزیونی، ١٣٨٧ )
دستیاری کارگردان
عشق ممنوع (١٣٨۴)
شاخه گلى براى دبورا
تئاترها
یک زن یک مرد
تله فیلم
کابوس



چرخ خیاطی دستی


چرخ خیاطی کوچک و بسیار راحت حتی برای شمایی که نمی توانید با چرخ خیاطی معمولی کار کنید مناسب برای سفر به همراه یک سوزن نخ کن و قطعه برای نخ بزرگ


قیمت: 5,900 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید چرخ خیاطی دستی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید چرخ خیاطی دستی

ادامه مطلب ...

بیو گرافی امین حیایی

امین حیایی

نام: امین حیایی

تاریخ تولد: 1349

همسر نیلوفر خوش خلق (بازیگر سینما)

...............................................

- در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی - سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال 1370 بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم براده های خورشید شد.

- خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلمهای سینمایی بازی کند. در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم « سیب سرخ حوا » (1378) چندان موفق نبود.

- او در فیلم های سیروس الوند توانست خوش بدرخشد. در فیلمهای هتل کارتن، دست های آلوده و بخصوص در فیلم  مزاحم که متاسفانه بازی زیبای امین حیایی با شخصیت پردازی ضعیف از دست رفت.

- او در سال 1381، رکورددار بود. شش فیلم با بازی او در سال 1381 در سینماهای تهران به روی پرده رفت:  مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد، بوی بهشت

- بازیهای متفاوت او در سال 1382: عروس خوش قدم و دختر ایرونی و در سال 1383 با فیلمهای « کما » و « مهمان مامان » نام او را به عنوان یک بازیگر توانا سر زبانها انداخت تا جایی که او به عنوان یکی از دو بازیگر برگزیده سال برای بازی در فیلم « دختر ایرونی » از جشن سالیانه ماهنامه دنیای تصویر تندیس حافظ دریافت کرد.

بازی کم نقص و تحسین برانگیز او در فیلم « زن زیادی » در جشنواره بیست و سوم فیلم فجر همچنان نشان از سیر صعودی او در زمینه بازیگری دارد.

فیلمهای سینمایی:

- دو همسفر (اصغر هاشمی - 1371)

- دو روی سکه (محمد متوسلانی - 1371)

- پرتگاه (بهرام ری پور - 1372)

- حامی (قدرت الله صلح میرزایی - 1373)

- براده های خورشید (محمدحسین حقیقی - 1375)

- هتل کارتن (سیروس الوند - 1375)

- بادام های تلخ ‌(کاظم معصومی - 1376)

- دست های آلوده (سیروس الوند - 1378)

- سیب سرخ حوا (سعید اسدی - 1378)

- علف های هرز (قدرت الله صلح میرزایی - 1378)

- مونس (حمید رخشانی - 1378)

- تکیه بر باد (داریوش فرهنگ - 79/1378)

- مانی و ندا (پرویز صبری - 1380)

- مزاحم (سیروس الوند - 1380)

- اثیری (محمدعلی سجادی - 1380)

- رز زرد (داریوش فرهنگ - 1381)

- عروس خوش قدم (حبیب الله بهمنی - 1381)

- تب (رضا کریمی - 1381)

- دختر ایرونی (محمدحسین لطیفی - 1381)

- مهمان مامان (داریوش مهرجویی - 1382)

- کما (آرش معیریان - 1382)

- زن زیادی (تهمینه میلانی - 1383)

- شارلاتان (آرش معیریان - 1383)

- سرود تولد (علی قوی تن - 1383)

- پوکر (کاظم راست گفتار - 1383)

- آکواریوم (ایرج قادری - 1383)

- عروس فراری (بهرام کاظمی، 1383)

- ستاره ها (هر سه جلد - فریدون جیرانی، 1384)

- شام عروسی (ابراهیم وحیدزاده، 1384)

- چه کسی امیر را کشت؟ (مهدی کرم پور، 1384)

- تله (سعید اسدی، 1385)

- میهمان (سعید اسدی، 1385)

- اخراجی ها (مسعود ده نمکی، 1385)


مجموعه های تلویزیونی:

- آپارتمان (مجموعه، اصغر هاشمی - 1372)

- روزگار جوانی (مجموعه، شاپور قریب -  1377)

- همسایه ها (مجموعه، محمدحسین لطیفی - 1379)


رخت آویز شگفت انگیز

رخت آویز شگفت انگیز


آیا از مشکل کمبود جا برای لباسهای خود رنج می برید و همیشه دوست دارید کمدی مرتب و تمیز داشته باشید تا به راحتی لباسهای خود را پیدا کنید
ما مشکل کمبود جا شما را حل کرده ایم با این رخت آویز های شگفت انگیز لباسهای شما نظم گرفته و شما لذت خواهید برد
با خرید این مجموعه شما 8 جالباسی دریافت خواهید کرد که هر کدام 5 جا برای آویزان کردن لباس دارند پس شما می توانید 40 لباس را در فضایی کم جا بدهید


قیمت: 9,500 تومان

درصد :45

روش خرید: برای خرید رخت آویز شگفت انگیز ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید رخت آویز شگفت انگیز

ادامه مطلب ...

بیو گرافی محسن افشانی

متولد ۱۳۶۸/۱/۱۱

رشته ی ریاضی فیزیک

سال پیش فیزیک هسته ای سمنان قبول شده ولی نرفته

الآن داره برای کنکور می خونه

یک خواهر بزرگتر از خودش داره که اسمش مهسا ست وخیلی هم هواشو داره

عاشق مامانشه و اگه یک روز با مامانش حرف نزنه میمیره

  تهران پارس میشینن

کوکو سیب زمینی مادر بزگش رو خیلی دوست داره

آخرین باری که گریه کرده چند ماه پیش بوده .کنار جسم بی جان پدر بزرگش

2سال و نیمه که وب می نویسه

خیلی پیرو مده

خطش عالیه

در فیلم "کارآگاهان"و"ترانه ی مادری"بازی میکنه

اغلب عصبانی نمی شه ولی اگه بشه بد عصبانی میشه

از تنها چیزی که می ترسه :نا رفیق

درس جغرافی رو از همه بیشتر دوست داره

مجری مورد علاقش:رضا رشید پور

بازیگر مورد علاقش:حامد بهداد

فیلم هایی رو دوست داره که "حامد بهداد"توش بازی میکنه

بهتری سال زندگی اش:سال1393 که پدرش قصد داره کت و شلوار دامادی تنش کنه

تنها کاری که بلد نیست:خانه داری

ازبادمجان. پیاز. کدو.فلفل دلمه ای در غذا ها وواژه ی تکرار بدش میاد

بارز ترین خصوصیت اخلاقیش:خودخواه و حسود بودن از جنبه ی مثبت

صدقه دادن وخیلی دوست داره   

وقتی عصبانی میشه آیت الکرسی میخونه  

رنگ قشنگترین لباسش:مشکی  

خواننده ی مورد علاقش:احسان خواجه امیری و محسن نامجو  

پدرش در کار چوب و دکوراسیون داخلیه 

خواهرش مترجمی زبان میخونه

محسن تافل هم میخونه  

تکه کلامش:عسیسم 

کمترین نمره:8ازهندسه

محسن افشانی


تخم مرغ شکن آسان

تخم مرغ شکن آسان


با این وسیله جدید و شگفت انگیز دیگر از شر کثیف کاریهای شکستن تخم مرغ و ریختن مواد آن بر روی دستان خود راحت می شوید.





تخم مرغ شکن EZ CRACKER علاوه بر شکستن تخم مرغ به صورت بسیار تمیز زرده را از سفیده تخم مرغ جدا می کند و این مزیت برای مصارف آشپزی و شیرینی پزی بسیار کارایی خواهد داشت.


قیمت: 9,900 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید تخم مرغ شکن آسان ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید تخم مرغ شکن آسان

عکس و بیوگرافی شیلا خداداد

بیوگرافی شیلا خداداد:

شیلا خداداد

تاریخ تولد: 14 آبانماه 1359

محل تولد : تهران

در سینما ما معروف است که مسعود کمیایی به نوعی کاشف استعدادهای جوان است . این نکته جهت حضور ستارگان صاحب نامی که امروزه در سینمای ما جایگاه خاصی پیدا کرده اند ،کاملا هویدا است . تنها هدیه تهرانی و محمدرضا فروتن دو نمونه از این سوپر استار های دهه اخیر سینمای ما بوده اند که با کلید طلایی کمیایی وارد دنیای اعجاب انگیز سینما شدند و هر چند استارت اولیه همراه توسط یک کارگردان و یا تهیه کننده زده می شود اما مسئله اصلی نوع و نگاه بازیگر به هنر و مقوله بازیگری است که خود باعث ماندگاری و یا اوفل او می شود .
یکی از این استعدادهایی که نخستین بار در یکی از کارهای در خود توجه مسعود کمیایی فرصت حضور یافت شیلا خداد است . بازیگر جوان و مستعدی که بر خلاف ادعای بسیاری که علاقه مندی صرفشان به تئاتر قلمداد می کنند و مدعی خوردن خاک صحنه هستند ،کارش را بازی در فیلم های سینمایی شروع کرد ،بدون آن که پرونده ای از نقش های کوتاه از اپیزودهای تلویزیونی داشته باشد .

شیلا خداداد در 14 آبان ماه سال 1359 در تهران متولد شده و دارای مدرک مهندسی شیمی می باشد .

او اولین بار بازیگری را با بازی در فیلم اعتراض کیمیایی شروع کرد . اعتراض جولانگاه خوبی برای یک جوان با استعداد کم تجربه مانند شیلا بود و بازی در کنار کسانی چون داریوش ارجمند ،میترا حجار و محمد رضا فروتن تجربه خوبی برای او به شمار می رفت. مدتی بعد حمید لبخنده کارگردان معروف سریال در پناه تو که خود بازیگرانی چون پارسا پیروز فر و لیعا زنگنه را به سینمای ایران شناسانده بود برای فیلم جدیدش یعنی آبی در کنار هدیه تهرانی ،بهرام رادان و حسن جوهرچی از وجود شیلا خداداد بهره جست . شیلا در آبی نقش یک مادر جوان و بارداررا علی رغم سکانسهای محدود به خوبی ایفا کرد و همین مقدمه خوبی برای شناخته شدن وی در فیلم عیسی می آید علی ژکان تا در این فیلم هنرپیشه نقش اول زن باشد.

او در سال 82 در فیلم قلبهای نا آرام در نقش یک عروس به کارگردانی مجید مظفری و تهیه کنندگی امید نجیب زاده در نقش مقابل حمید خندان (خواننده) ظاهر شد اما فیلم به موفقیتی چندانی نرسید.

قاسم جعفری کاگردان خوش سلیقه صدا و سیما در یک اقدام بی سابقه در در تاریخ تلویزیون در دهه اخیر ،طرح یک سریال دو زبانه را به مرحله اجرا در آورد. سریال که از جذابیتهای خاص مردم هندوستان که همواره در کشور ما محبوبیت خاصی دارند استفاده کرد. ترکیب و تلفیق دو ملیت ،دو خانواده ،دو فرهنگ  و دو زبان و تکرار همان داستانهای قدیمی فیلم های هندی که دختر و پسری عاشق هم می شوند و خانواده ها مخالفند و ساز ناکوک می زنند و با سنگ اندازی مشکلات فراوانی بر سر راه دو دلدار ایجاد می کنند تولید شد.

نکته قابل توجه و در خور تحسین این سریال فرو رفتن ماهرانه و حرفه ای شیلا خداداد در قالب یک دختر نجیب زاده هندی است.ضمن این که با کوشش های مستمر و خالصانه زبان شناسی چون ایرج نوذری ،شیلا خداداد کاملا لهجه و گویشی هندی وار دارد می توان او را به عنوان یک دختر هندی تلقی کرد.

و اما بازی آخر او در فیلم ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسین فتحی  در کنار بازیگرانی مطرحی چون داریوش ارجمند فاطمه گودرزی ،دانیل هولمز،لادن طباطبایی ،محمد رضا شریفی نیا و حسام نواب صفوی نقش شرین را ایفا کرده است.

داستان از این قرار است که یک جوان آمریکایی برای شرکت در توری برای دیدن نقاط تاریخی ایران به آژانسی می رود که شیرین خانم (شیلا خداداد)در آن کار می کند و در همان نگاه اول ،مثل قصه های شاه پریان یک دل نه صد دل عاشق شیرین خانم می شود و دل به او می بازد . اما ماجرا به همین سادگی ها نیست حاج ابراهیم(داریوش ارجمند ) دختر به خارجی نمی دهد به خصوص از نوع آمریکایی اش باشد و حالا تازه کشمکش ها آغاز شده است...

 شیلا خداداد در چهاردهم آبان ماه سال 1359 دریک خانواده کوچک و در شهر تهران به دنیا آمد.

او دوران تحصیل خود را با موفقیت سپری کرد و در سال 75 وارد دبیرستان شد . در دبیرستان در  رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال 78 با معدل 17 فارق التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت . در دانشگاه رشته  مهندسی فیزیک  را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

شیلا خداداد به طور کاملا اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد.او تاکنون در فیمهای« اعتراض ، آبی ، عیسی می آید ، قلبهای ناآرام » و مجموعه تلویزیونی « مسافری از هند » ایفای نقش نموده . وی همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. ورزش مورد علاقه او فوتبال و والیبال ، وتیم مورد علاقه اش استقلال  


بند انداز صورت بانو

بند انداز صورت بانو


در برخی خانمها موهای صورت بیش از حد طبیعی هستند و از نظر زیبایی مشکل آفرین میباشند

برای از بین بردن موهای اضافی صورت روشهای مختلفی وجود دارد : یک روش که بند انداختن میباشد یک روش قدیمی است که آرایشگر یک سر نخ را با دندان گرفته و سر دیگر را با دست چپ میگیرد سپس با دست راست خود قسمت میانه نخ را توسط انگشتان نشانه و میانی خود بصورت یک حلقه در آورده و توسط آن اقدام به کندن موهای زائد میکند.

مزایا بند انداختن نسبت به تیغ زدن موهای صورت:
چنانچه موهای زائد صورت با تیغ اصلاح شود اثرش کوتاه مدت می باشد: چند سـاعت تا چند روز، مـعـمـولا بـایـد هر روز تـکرار شود، ممکن است سبب بریدگی و تحریک پوست گردد، میتواند باعث مـوهای درون رویــیده گردد، برای موهای فرفری و پوستهای تحریک شده جوش دار مناسب نمیباشد
ولی چنانچه برای اصلاح موهای زائد صورت از بند انداختن استفاده شود ماندگاری بالایی حدود چند هفته دارد و علاوه بر آن باعث بریدن صورت و ضخیم شدن موهای زائد صورت نمیشود.ند انداختن باعث جریان یافتن خون در زیر پوست و طراوت آن میگردد و مانع از ضخیم شدن مو و رویش سریع آن میشود.
برای راحتی عمل بندانداختن و عدم نیاز به آرایشگاه ما دستگاه بند انداز بانو را به شما بانوان محترم معرفی مینماییم . با قراردادن بند آن بر روی پوست و با بازو بسته کردن اهرم های آن که همانند قیچی میباشد موی زائد شما به دور نخهای بند انداز تابیده شده و از ریشه بیرون می آید.

این محصول شامل یک عدد بندانداز بانو - یک قرقره نخ اضافی و یک سی دی آموزش ویدئویی نحوه بند انداختن و یک برگه راهنما میباشد
از مزایای نخی که به همراه بند اندار به شما هدیه میشود این است که عمل بند انداختن شما
را بدون درد صورت میدهد.

معجونی برای بعد از بند انداختن صورت

معجونی برای خنک کردن پوست خصوصا در فصل تابستان و بعد از بند انداختن صورت
یک خیار متوسط را به همراه 100 گرم نعناع داخل مخلوط کن ریخته ومخلوط نمایید تا خمیر یک دستی حاصل گردد. این معجون را به پوست خود مالیده و پس از 20 دقیقه پوست خود را شستشو دهید.


قیمت: 6,500 تومان

درصد :52

روش خرید: برای خرید بند انداز صورت بانو، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بند انداز صورت بانو

ادامه مطلب ...