تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

عکسهای جدید سریال در مسیر زاینده رود با حضور مسعود رایگان،اشکان

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «در مسیر زاینده رود»تا به حال در خانه ای در تهران پی گیری می شد و گروه از فردا عازم اصفهان خواهند شد تا تصویربرداری را در آنجا ادامه دهند.

بنابراین گزارش، این مجموعه که تهیه کنندگی آن بر عهده اسماعیل عفیفه است، داستان «مهران سارنگ» فوتبالیست جوانی را روایت می کند که برای عقد قرارداد با باشگاهی تازه تأسیس به اصفهان سفر کرده و در پی این سفر به واسطه تصادف رانندگی با «مسعود مصیب» جوان نخبه اصفهانی با وی درگیر و دچار چالشی جدی می شود.

کارگردانی این مجموعه را حسن فتحی بر عهده دارد که پیشتر مخاطبان تلویزیونی از او آثاری چون پهلوانان نمی میرند، روشن تر از خاموشی، میوه ممنوعه، شب دهم، مدار صفردرجه و اشک و لبخندها را دیده اند.

فیلمنامه در مسیر زاینده رود را نیز علیرضا نادری نوشته که سابقه نگارش نمایشنامه های مطرحی چون چهار حکایت از چندین حکایت رحمان، پچ پچه های پشت خط نبرد، کوکوی کبوتران حرم را در کارنامه هنری اش دارد.

در مجموعه جدید فتحی مانند همیشه عده ای از شناخته شده ترین بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون نقش آفرینی می کنند و حسین محجوب، مهرانه مهین ترابی، مسعود رایگان، اشکان خطیبی، بهنوش طباطبایی، مهرداد ضیایی، پردیس افکاری، مهدی سلطانی، افسانه پاکرو، هومن برق نورد، الهه حسینی، فرخ نعمتی، حمیدرضا آذرنگ، مهدی باقربیگی، مهران نائل، نیما نادری و… بازیگرانی هستند که در این اثر به هنرنمایی پرداخته اند.

در ساخت این مجموعه عواملی چون افشین احمدی (مدیرتصویربرداری)، خسرو کیوان مهر(مدیر صدابرداری)، پیام فروتن (طراح صحنه و لباس) ، سعید ملکان(طراح چهره پردازی)، بابک رضاخانی(تدوین)، مجتبی خادم زاده (مدیر برنامه ریزی)، علی مردانه (دستیار اول کارگردان)، محمد فوقانی (عکاس)، محمدرسول صادقی (مشاور رسانه ای)، ناصر هادیان فر (مدیر تدارکات)، نعمت گودرزوند چگینی (دستیار تهیه)، علیرضا احمدی کیا (مدیر تولید) همکاری می کنند.

همچنین افشین یداللهی به عنوان ترانه سرا و احسان خواجه امیری در مقام آهنگساز و خواننده با مجموعه «در مسیر زاینده رود» همکاری دارند.

عکسهای جدید سریال در مسیر زاینده رود با حضور مسعود رایگان،اشکان خطیبی و بهنوش طباطبایی | HiPersian.com


دستکش مرطوب کننده

دستکش مرطوب کننده


پس از استفاده از کرم دست مورد نظرتان هنگام خواب این دسنکش را دست­تان کنید تا دست­تان نرم و لطیف شود


قیمت: 11,000 تومان

روش خرید: برای خرید دستکش مرطوب کننده، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید دستکش مرطوب کننده

ادامه مطلب ...

عکس های شیلا خداداد

عکس های شیلا خداداد (4) | HiPersian.com


عطر آکاجیو Aqua Di Gio

عطر آکاجیو  Aqua Di Gio


عطر آکاجیو
Aqua Di Gio
بدون الکل
100% خالص
اسپری 8 سی سی
نام اصلی آکاجیو By Giorgio Armani
محصول ژان نیل فرانسه
ش مجوز 2/7944


قیمت: 6,800 تومان

روش خرید: برای خرید عطر آکاجیو Aqua Di Gio، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید عطر آکاجیو  Aqua Di Gio

ادامه مطلب ...

Akshaye Sara Carbonero, GFe iker Casillas


اتو مسافرتی

اتو مسافرتی


آیا همیشه در مسافرت نگران چروک لباس خود میباشید و تابحال نتوانسته اید این مشکل را حل کنید ما به شما راه حل را نشان خواهیم داد
اتو کوچک برای مسافرتهای شما و حمل آسان
پر کاربردی ترین محصول سال 2009


قیمت: 6,000 تومان

روش خرید: برای خرید اتو مسافرتی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اتو مسافرتی

ادامه مطلب ...

مدل لباس مجلسی شب 2010


روبو اسکاج(اسکاچ جادویی)

روبو اسکاج(اسکاچ جادویی)


محـصولی جدید که شستشوی ظروف را برای شما آسان نموده و شما را به این کار خـسته کننده عـلاقه مـند مینمــاید . هنـگامی که از روبو اسکاچ برای شــستن ظروف اســـتفاده میـکنید ، پوست دســتان شـمـا با مـایع ظرفـــشوئی تـماس نداشــته و از هـرگونه ایـــجاد حساسیت مصون میباشد . روبو اسکاچ در شستن ظروف باریک مانند لیوانها تحــسین شما را برمی انگیزد . در ضمن در مصرف مایع ظرفشوئی صرفه جوئی قابل توجـهی صورت میگیرد . روبو اسکاچ با طــراحی زیبا و منحصر به فرد برای اولین بار در خدمت شماست .
یکی از مشکلات شستشوی ظروف ، شستن ظروف باریک است زیرا دستهامعمولا قادر به شستن انتهای این ظروف نیست . روبو اسکاچ به خاطر طراحی خاص خود ، به آسانی تاانتهای این گونه ظروف مانند لیوانها را به خوبی تمیز نموده و رضایت کامل شما راتامین مینماید .


قیمت: 6,800 تومان

روش خرید: برای خرید روبو اسکاج(اسکاچ جادویی)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید روبو اسکاج(اسکاچ جادویی)


ادامه مطلب ...

مُد مناسب با ماه تولد شما




برج حمل (فروردین)

متولدین این ماه دوست دارند در همه چیز اول باشند. آنها از همه اطلاعات روز مربوط به مُد و مارک های مختلف لباس آگاهند. آنها از امتحان کردن هر چیزی که مطابق با علایقشان باشد هیچ واهمه ای ندارند و از جسورانه ترین استایل ها و سبک ها استفاده می کنند. به محض دیدن هر مدل جدید در ویترین مغازه ها، باکی ندارند که حقوق به زحمت به دست آورده شان را صرف خرید آن کنند، چون می خواهند اولین نفری باشند که آن مدل را تن می کند. مطمئناً هر مُد و سبک جدیدی از لباس برای اولین بار توسط یکی از متولدین این ماه پوشیده شده است.متولدین این ماه بنا بر طبیعت آتشین خود، تمایل زیادی به رنگ های قرمز و سیاه دارند. کاری ندارند که چه رنگ، چه جنس یا چه مدلی از لباس به آنها بیشتر می آید، آنها همه ی مدل ها و همه ی رنگ ها را امتحان می کنند. لباسهای آنها معمولاً رنگارنگ و پر نقش و نگار است. اما هر چه که هست کاملاً مطابق با آخرین مُد جهان است. کلاه و الماس برای زینت بخشیدن به انگشتان و گردن جزء لوازم زینتی است که بیشتر از چیزهای دیگر مورد استفاده متولدین این ماه قرار می گیرد.
مارک لباس مورد علاقه: Gucci


برج ثور (اردیبهشت) :
تا به حال مشاهده نشده است که متولدین این ماه لباسی تن کنند که از مُد افتاده باشد. آنها جزء برجسته ترین مُدگرایان هستند که انتخابشان باعث فخر هر تولیدکننده لباس است. آنها خوب می دانند که در یک میهمانی شام چه لباسی باید تن کنند، و حتی لباس های کارشان را هم از معروف ترین مارک ها و تولیدکننده ها خریداری میکنند. قیمت لباس برای آنها هیچ اهمیتی ندارد، چون می دانند از هر چه که خوششان بیاید تا آخر عمر متعلق به آنها خواهد شد. با همه ی این اوصاف، به نظر متولدین این ماه، لباسهای خوش دوخت هیچ وقت از مُد نمی افتند و مارک و لیبل لباسها در درجه اول اهمیت قرار نمی گیرد.لوازم زینتی مربوط به گردن برای آنها نسبت به سایر لوازم اهمیت بیشتری دارد. شال گردن و گردن بند بسیار به آنها می آید. خانم های متولد این ماه بهتر است موهای خود را بالا جمع کنند و آنها را با گیره سرهای زمردین ببندند. به نظرشان رنگ های روشن و پر زرق و برق به درد طبقه متوسط اجتماع می خورد، و رنگ های قهوه ای، بژ و خاکی برای آنها مناسبتر است.

مارک لباس مورد علاقه: Louis Vuitton


ست طراحی ناخن و مانیکور

ست طراحی ناخن و مانیکور


طراحی روی ناخن

رمز زیبایی خانم های جذاب

همه محو دست های زیبای شما خواهند شد

آیا می دانید زیبایی دست ها به

چه میزان در جذابیت شما تاثیر دارد

باطراحی روی ناخن حتی با دست های

زیبایتان هم دلربایی کنید!!!

انگشتانتان را زیبا تر از همیشه کنید


دیگر نیازی به وقت گذاشتن برای کشیدن

طراحی بر روی ناخن های خود ندارید

در کمترین زمان بهترین طرح ها

را بر روی ناخن های خود بزنید

برای طراحی بر روی ناخن های خود

دیگر نیازی به آرایشگاه ندارید



برای اولین بار در ایران

بسیار آسان در کمترین زمان

در طرح های متنوع

زیبایی خود را در مجالس چند برابر کنید

برای دختر خانوم ها و خانم های خوش سلیقه


هیچ گونه مهارت و تخصصی برای

زیبا کردن ناخن هایتان لازم ندارید

حتی می توانید طرح ها را بر روی

ناخن های مصنوعی هم بزنید

قیمت: 6,000 تومان

روش خرید: برای خرید ست طراحی ناخن و مانیکور، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ست طراحی ناخن و مانیکور

ادامه مطلب ...

لباس عروس بچه گانه



ست دوقلو رفع دائمی سفیدی مو لانا Lana

ست دوقلو رفع دائمی سفیدی مو لانا Lana


ست رفع دائمی سفیدی مو لانا Lana

کاملا حرفه ای و معجزه گر

جدید

سایز متوسط و بسیار با صرفه و عالی

حاوی دو عدد شامپو رفع دائمی سفیدی (100+100) ml

دارای برچسب هولوگرام لیزری

دارای مجوز واردات از وزارت بهداشت

دارای تاریخ مصرف و انقضاء

اگر از سایر مارک های رفع دائمی سفیدی موهایتان نتیجه لازم را نگرفته اید فوق العاده ترین و معجزه گر ترین محصول را برای شما خریداری نموده ایم

رفع دائمی سفیدی مو لانا Lana

این محصول کاملا به صورت " طبیعی" رنگ موهای شما را همانند قبل درآورده و سفیدی آنها را برطرف می نماید

در کوتاهترین زمان رنگ دلخواه موهایتان را به دست بیاورید و از زیبایی خود لذت ببرید

طریقه مصرف:

بعد از استحمام و در حالیکه موهایتان هنوز مقداری مرطوب است به میزان یکسان و لازم به نسبت موهایتان از هر دو شامپو A , B در یک ظرف پلاستیکی ریخته و با هم مخلوط نمائید سپس مخلوط حاصل را بر روی موهای خود مالیده و با انگشتان دست 5 دقیقه به آرامی ماساژ دهید و سپس 3 دقیقه شانه کنید. بعد بگذارید به همین حالت بماند و آبکشی ننمائید.

هر 15 روز یکبار این کار را تکرار نمائید

در موارد زیر بهتر است موقتا مصرف نشود:

* چنانچه موهای خود را رنگ نموده اید
* چنانچه موهای شما صدمه دیده است و یا تحت درمان می باشد
* چنانچه تاتو (تزریق رنگ زیر پوست داشته اید بصورت دائمی)
* در خانمهای شیرده بهتر است استفاده نشود



از زیبایی خود لذت ببرید

فروشگاه سیتی سنتر نمایندگی و عرضه محصولات Lana , Jwanan

-----------------------------------------------------

ارسال رایگان به سراسر ایران + تحویل رایگان کالا در درب منزل شما


قیمت: 12,500 تومان

روش خرید: برای خرید ست دوقلو رفع دائمی سفیدی مو لانا Lana، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ست دوقلو رفع دائمی سفیدی مو لانا Lana

ادامه مطلب ...

لباس عروس بچه گانه 2010


ماساژور صورت

ماساژور صورت


ماساژور صورت با شش سر مختلف و دو حالته برای ماساژ دادن تمام نقاط صورت و رفع چین و چروک

در بسته بندی شیک و مقاوم عرضه می شد.


قیمت: 12,000 تومان

روش خرید: برای خرید ماساژور صورت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ماساژور صورت


ادامه مطلب ...

مدلهای جدید رنگ و مش 2010


گل سر جادویی

گل سر جادویی


با مجیک کامب میتوانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید !

دو عدد شانه جادویی همراه با یک تاتوی بدن رایگان


شانه جادویی

با مجیک کامب میتوانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید !

دیگر نیازی به آرایشگاه برای مدل دادن و شانه کردن موهایتان ندارید چون شانه های مجیک کامب تنها در عرض چند ثانیه مدل جدیدی از مو را به شما اهدا میکند.
با مجیک کامب میتوانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید که شما را جذابتر و شادابتر نشان دهد. با هر نوع و اندازه مو میتوانید به مدل دلخواه خود در آیید, چون این شانه های اثتثنایی دارای انعطاف پذیری فوق العاده متناسب با سلیقه شماست .


قیمت: 6,900 تومان

روش خرید: برای خرید گل سر جادویی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گل سر جادویی


ادامه مطلب ...