تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

مدل لباس عروس

http://www.iranvij.ir/upload/images/l7x5k1vjf0kb0u7xym5.jpg

چرخ خیاطی دستی

چرخ خیاطی دستی


چرخ خیاطی کوچک و بسیار راحت حتی برای شمایی که نمی توانید با چرخ خیاطی معمولی کار کنید مناسب برای سفر به همراه یک سوزن نخ کن و قطعه برای نخ بزرگ


قیمت: 5,600 تومان

روش خرید: برای خرید چرخ خیاطی دستی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید چرخ خیاطی دستی

ادامه مطلب ...

مدل های لباس شب

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

بلوز طرفداران تیم استقلال

بلوز طرفداران تیم استقلال


بلوز پاییزه طراحی شده با طرح ویژه برای علاقه مندان و دوستداران باشگاه استقلال.
در طراح.
این بلوز به صورتی غیر ورزشی طراحی شده تا یک علاقه مند به تیم استقلال بتواند این بلوز را در محیط های عمومی بپوشد و بیشتر جنبه تزئینی و با طراحی جدید و فوق العاده و به روز باشد.
این طرح با مد روز کاملا هم خوانی داشته و با کیفیت و ترکیب رنگ بسیار بسیار عالی عرضه شده و بهترین گزینه برای یک هوادار استقلالی است.
شایان ذکر است تاکنون هیچ بلوزی برای هوادار یک تیم عرضه نشده بود و کیو تی شرت برای اولین بار و در پاسخ به درخواست هواداران این تیم حرفه ای پایتخت آن را طراحی و عرضه کرده است.
پیشنهاد طراح این است که اگر دوستدار و هوادار استقلال هستید از کنار این محصول به سادگی نگذرید زیرا واقعا محصولی شیک و در خور توجه می باشد.
تی شرت به صورت آستین بلند قواره پسرانه و جنس تی شرت از مرقوب ترین پارچه کتان و نوع چاپ انحصاری و ترکیبی از بکارگیری ماشین آلات روز دنیا و ابتکار کیو تی شرت می باشد.
طرح طبق هماهنگی های به عمل آمده با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مشمول قانون کپی رایت است.


قیمت: 19,000 تومان

روش خرید: برای خرید بلوز طرفداران تیم استقلال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بلوز طرفداران تیم استقلال

ادامه مطلب ...

مدل موهای عجیب!!!!

scene-hair-girls

جا کفشی (shoes under)

جا کفشی (shoes under)


shoes under با ذخیره سازی فضا راه حلی مناسب است برای نظم دادن و حفاظت از کفش های شما.
در هر سری shoes under شما می توانید 12 جفت کفش را قرار دهید و به راحتی آن را در زیر تخت خوابتان بگذارید.
shoes under با طراحی خاص کفش های شما را از خاک و رطوبت و حشره حفظ می کند . به وسیله دسته نایلونی محکم آن شما به راحتی می توانید آن را حرکت دهید و پیشنهاد می کنیم که shoes under را تهیه کنید و مطمئن باشید که از داشتن آن پشیمان نخواهید شد


قیمت: 15,000 تومان

روش خرید: برای خرید جا کفشی (shoes under)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید جا کفشی (shoes under)

ادامه مطلب ...

مدل مو های جدید

fp9.jpg

مگس کش برقی قابل شارژ

مگس کش برقی قابل شارژ



دیگر نیازی به حشره کش نیست


کشتن مگس هم سرگرم کننده میشه وقتی مگس کش برقی اومده
با قابلیت شارژ
+ 2 چراغ قوه

این محصول ساخت چین می باشد و با گارانتی تعویض در صورت معیوب بودن عرضه می شود.


قیمت: 12,500 تومان

روش خرید: برای خرید مگس کش برقی قابل شارژ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مگس کش برقی قابل شارژ

ادامه مطلب ...

از روانشناسی رنگها چه می دانید؟

از روانشناسی رنگها چه می دانید؟

akshayman.blogfa.com
 
 
تعریف رنگ: در سال 1666، اسحاق نیوتن، دانشمند نامدار انگلیسی، کشف کرد که چنانچه نور خالص سفید از یک منشور عبور داده شود، به رنگ‌های قابل رؤیت تجزیه می‌شود. نیوتن همچنین کشف کرد که هر رنگ از یک طول موج منحصر به فرد تشکیل شده و قابل تجزیه به رنگ‌های دیگر نیست.

آزمایش‌های بعدی نشان داد که با ترکیب نورها می‌توان رنگ‌های مختلف را ایجاد کرد. برای مثال، نور قرمز در ترکیب با نور زرد، رنگ نارنجی را به وجود می‌آورد.

رنگی که بر اثر ترکیب دو رنگ دیگر به وجود آید را ترکیبی می‌گویند. بعضی از رنگ‌ها، مثل زرد و ارغوانی، در صورت ترکیب شدن، همدیگر را خنثی می‌کنند و نور سفید می‌سازند. این رنگ‌ها را نیز رنگ‌های مکمّل می‌نامند.

تاثیرات رنگ‌ها از نظر روان‌شناسی

با وجودی که اثر رنگ‌ها تا حدودی ذهنی است و در مورد اشخاص مختلف فرق می‌کند امّا برخی از تاثیرات رنگ‌ها دارای معنی یگانه‌ای در سراسر جهان هستند. رنگ‌هایی که در طیف رنگ‌ها در ناحیه قرمز قرار دارند به عنوان رنگ‌های گرم شناخته می‌شوند که این دامنه‌اش از احساسات گرم و صمیمانه تا احساس خشم و عصبانیت متغیر است.

رنگ‌هایی که در ناحیه آبی طیف قرار دارند، رنگ‌های سرد نامیده می‌شوند و شامل آبی، ارغوانی و سبز هستند. این رنگ‌ها معمولاً آرامش بخشند امّا گاهی نیز ممکن است احساس غمگینی و بی‌تفاوتی را به ذهن آورند.

سنگ شفا بخش هماتیت

سنگ شفا بخش هماتیت


سنگ هماتیت عمل باز سازی خون و سلولهای بدن را افزایش می دهد
قلب و گردش خون را فعال می کند ریه ها کبد طحال و کلیه را تقویت می کند عمل اصلاح کننده ای در طی بیماری یا بعد از ان به عهده دارد
این سنگ برای واریس انعقاد خون ناراحتی های انسداد رگها و همچنین برای بیماریهای گردش خون بسیار مو ثر است از خونریزیهای زیر پوستی جلوگیری می کند به التیام زخمها کمک می کند و باعث خواب راحت و عمیق می شود
هماتیت اراده شجاعت و فعالیت ما را زیاد می کند و محرکی برای شروع از صفر در کارها ترقی و پیشرفت اختیار توانایی قدرت تصمیم گیری و شجاعت لازم در زندگی است
این سنگ به چاکرای ریشه مربوط است
در هنگام خواب این سنگ را زیر بالش خود قرار دهید در صورت امکان ان را با کوارتز صورتی همراه کنید
چون این سنگ دارای اهن زیادی است توصیه می شود با اب شسته نشود و فقط با نمک خشک در یایی پاکسازی شود


قیمت: 4,500 تومان

روش خرید: برای خرید سنگ شفا بخش هماتیت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سنگ شفا بخش هماتیت

ادامه مطلب ...

ســـخت تریــن سوال جـــهان

کدام دانش آموز خسته و خواب آلود به نظر میرسد؟
کدامشان دوقلو می باشند؟
چند تا زن در عکس دیده میشود ؟
چند نفرشان خوشحال هستند؟
چند نفرشان ناراحت می باشند؟

 

دستگاه بادکش

دستگاه  بادکش


اگر یادتان باشد در قدیم به هنگام سرماخوردگی یا کوفتگی بدن مامان بزرگ ها سریع استکان می انداختند که این کار ممکن بود با عث سوختگی بشود
اما حال می توانید با این دستگاه حجامت به راحتی و بدون هیچ مشکلی احساس راحتی در بدن بکنید و از حمله قلبی جلوگیری نمایید
بهترین وسیله برای رفع درد به شیوه ی سنتی
قابل استفاده برای حجامت به کمک تلفیق با روش طب سوزنی
دارای 6 لیوان سوپاپ دار با ابعاد مختلف ویک دستگاه مکش برای حجامت(گرم وخشک) یا بادکشی

قابل استفاده برای تمامی قسمت های بدن


قیمت: 7,800 تومان

روش خرید: برای خرید دستگاه بادکش، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید دستگاه  بادکش

تشخیص اصل بودن گوشی موبایل از طریق اینترنت

امروز در کشور ما اکثر گوشی های موجود در بازار ریجستر نشده و قاچاقی به کشور وارد می شوند که این موضوع باعث نوسانات قیمت یک مدل گوشی شده که علت آن چیزی به جز غیر اصل بودن آن و به اصطلاح چنج بودن آن است که متاسفانه فروشندگان گوشی های تقلبی و یا چنج خود را به عنوان گوشی اصل به مشتری معرفی می کنند. برای شناسایی گوشی های اصلی و چنج راه های متفاوتی است که از جمله ان ها دادن کد #06#* است که سریال گوشی شما (IMEI) را مشخص نموده و شما می توانید آن را با سریال روی کارتن و باطری همخوانی داشته باشد و در غیر این صورت گوشی شما قاچاق بوده و چنج شده است. اما در این ترفند قصد داریم روشی را به شمامعرفی کنیم که برای اولین بار از طریق سایت ترفندستان بر روی اینترنت قرار میگیرد. شما میتوانید به سادگی و از طریق اینترنت به اصل یا غیر اصل بودن گوشی خود پی ببرید ، بدون نیاز به یافتن کد فوق بر روی کارتن یا باطری گوشی یا سایر راهها!
 
بدین منظور:

ابتدا بر روی گوشی خود (با هر مدلی) کافی است کد #06#* را وارد نمایید. کد IMEI گوشی خود را مشاهده خواهید کرد.
حال به سایت اینترنتی 
https://www.numberingplans.com/?page=analysis⊂=imeinr بروید.
سپس کد IMEI خود را که یک کد 15 رقمی است را در صفحه مربوط به طور دقیق و بدون خطا وارد نمایید و روی دکمه analyse کلیک کنید.
اکنون سایت مشخصاتی به شما میدهد که باید به طور کامل به مشخصات گوشی شما صدق کند. از نظر مدل ، کارخانه ، کشور سازنده و... .
به عنوان مثال اگر گوشی شما مدل نوکیا 3230 باشد ، میابیست بعد از وارد نمودن سریال (IMEI) گوشی ، مشخصات همان گوشی نوکیا 3230 خود را دریافت کنید ، این موضوع بدین معنی است که گوشی شما اصل بوده و هیچ گونه مشکلی ندارد. اما اگر مشخصات داده شده مربوط به گوشی شما نباشد گوشی شما قاچاق یا چنج یا... می باشد.
به عنوان مثال اگر کد یک گوشی K750i را چک کنید و این سایت مشخصات یک گوشی W750 را به شما نشان دهد ، گوشی شما غیراصل یا چنج است!

سایت فوق به غیر از چک کردن IMEI موارد دیگری را نیز آنالیز میکند:
Phone number analysis
IMSI number analysis
IMEI number analysis
SIM number analysis
ISPC number analysis

لینک چک کردن IMEI برای تشخیص اصل بودن گوشی :
https://www.numberingplans.com/?page=analysis⊂=imeinr

لینک چک کردن و آنالیزم کردن کدهای دیگر :https://www.numberingplans.com/?page=analysis
ماساژور جیبی

ماساژور جیبی


ماساژور جیبی آسان

طراحی مبتکرانه و زیبا
دارای دکمه ی اتوماتیک
ایده آل برای مصرف در خانه یا محل کار


به سادگی هر زمان که خواستید خود را ماساژ دهید.
به آرامی ماساژور را بر روی هر قسمت دلخواه پوست خود فشار و خود را ماساز دهید.
خستگی را از بدن خود دور کنید و بهترین ماساژ را در خانه یا محل کار دریافت کنید.
برای بهبودی گردش خون خود نقاط حساس خود را ماساز دهید.
این دستگاه موثرترین وسیله برای رفع خستگی شما در خانه و محل کار است.
با دو باطری قلمی معمولی شارژ می شود.
در داخل جیب جا می گیرد .
کار کردن با آن بسیار راحت هست .
سیستم الکترونیکی بسیار ساده یی دارد.


قیمت: 5,700 تومان

روش خرید: برای خرید ماساژور جیبی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ماساژور جیبی

مغز شما چند سالشه؟

 

یک تست هوش جالب

ابتدا روی لینک زیر کلیک کنین.

Click Here !

بعد دکمه استارت رو بزنین.

بعد از یک آماده باش ۳ – ۲ – ۱ بایستی جای اعداد رو که چند لحظه نمایشداده می شه به خاطر بسپارین

و روی جای اون ها به ترتیب از کم به زیاد کلیک کنین!

بعد از چند مرحله، سن مغز شما با توجه به زمان عکس العمل و درستی اون محاسبه و نمایش داده می شه.

 
گردگیر برقی و شارژی گوداستر

گردگیر برقی و شارژی گوداستر


گردگیر برقی و شارژی گوداستر

گردگیر برقی و شارژی گو داستر Go Duster

با این گردگیر برقی دیگه از دست گرد و خاک در لا به لای وسایل و لوازم بکشید بیرون و از ورود گرد و خاک به وسایل منزل و محل کار جلوگیری کنید ، این گردگیر به صورت چرخش ی کار کرده و از ورود گرد و خاک به وسایل و لوازم منزلتان جلوگیری کنید.


قیمت: 15,000 تومان

روش خرید: برای خرید گردگیر برقی و شارژی گوداستر، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گردگیر برقی و شارژی گوداستر