تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

طالــــــــــــع بینـــــــی دانشجویی

ستاره بخت و اقبال شما در سال جدید!

www.payamekhoy.blogfa.com
متولدین فروردین ماه: دختر یا پسر فرقی نمی کند، شما باید بدانید چون در ماه اول سال به دنیا آمده اید و کنکور ارشد در ماه آخر سال (اسفند) برگزار می شود، روز امتحان دیر از خواب بیدار می شوید، بعد در ترافیک گیر می کنید و احتمالاً از کوچه که رد می شوید زنی با یک سطل آب کف از شما استقبال خواهد کرد (به عبارتی بدرقه) از تمام این مخاطرات که بگذرید، جلوی حوزه امتحانی متوجه گم شدن کارت ورود به جلسه تان می شوید بنابراین توصیه می شود بیخود دنبال دردسر نروید و از هرگونه تلاشی برای رسیدن به مقاطع بالاتر دانشگاهی خودداری کنید!

ادامه مطلب ...

طالع بینــــــــــی گروه خونــــــی

گروه AB فارغ از مراقبت وبی نیاز از توجه

حدود4%مردم گروه خونی AB+ و1%گروه خونی AB- دارند
خصوصیات :
اجتماعی، سخت گیر نیستند،غمخوار ودلسوز،دیپلماتیک،اهل گشت وگذار،خلاق،غیر قابل پیش بینی،هنرمند،انعطاف پذیر،ترشرو ودرخود!مخلوطی از تضادها،خجالتی در مقابل بعضی ها ، بی باک وگستاخ با بعضی دیگر، برونگراودرونگرا،گاهی غیر قابل پیش بینی است وگاهی ظاهرا بسیار آرام وخونسردبه نظر می رسند.قدرت خلاقه زیادی دارند،توانا در پیدا کردن مشکلات ودور زدن آنها،علاقه مند به محیط شهری،به آسانی خسته می شوند.به نظر می رسد که هر کاری که انجام می دهند از روی اجبار است. هرگزکاری را برای قدردانی انجام نمی دهند.اسرار آمیز بنظر می رسند.در فعالیتهای اجتماعی می توانند هماهنگ ظاهر شوند.علاقه مند به ایجاد رابطه نیستندوتلاش چندانی هم برای این کار نمی کنند.

ادامه مطلب ...

طالــــــــــــع بینـــــــی پــــرنـــدگــــــان

سینه سرخ

21 ژانویه تا 17 فوریه
1 بهمن تا 28 بهمن

یک برونگرای خونسرد که خلق آتشی خود را زیر نقاب پنهان میکند و بسیار خود رای و خود سر است. آنها افرادی مغرور و خانواده دوست هستند، گرچه گاهی کمی ستیزه جو می شوند.

 

 

 

سهره

18 فوریه تا 17 مارس
29 بهمن تا 26 اسفند

این افراد شخصیت هایی زرنگی هستند که بسیار حساس و همیشه گوش بزنگ اند. آنها طبیعتاً افرادی اجتماعی و جمع طلب هستند، چون اعتقاد دارند بودن در جمع به آنها احساس امنیت می دهد. باید بتوانند مَفَری برای خیالپردازی های خود پیدا کنند. گاهاً زودرنج و عصبی می شوند.

 

 

ادامه مطلب ...

طالع بینی ازدواج متولدین ماه های مختلف با هم !!

طالع بینی ازدواج متولدین ماه های مختلف با هم !!

طالع بینی ازدواج متولدین ماه های مختلف با هم !! 

 

برای دیدن طالع خود به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

فال قهوه

 

نیت کنید و پس از نوشیدن قهوه نعلبکی را روی فنجان گذاشته و آرام برگردانید. چند دقیقه بعد فال شما ظاهر می شود.شما می توانید ازروی فنجان یا نعلبکی فال خود را بخوانید.فنجان را روی دست راست خود بگیرید با قطر فرضی آنرا به 4 بخش تقسیم کنید حال هر تکه شامل علائم نمادینی است که می توانید آنها را با سمبلهای مصور این سایت تعبیر کنید.

  

 

 

 

برای دیدن نتیجه به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

اس ام اس های طنز ضد حال به خانمها

اس ام اس های طنز ضد حال به خانمها  www.taknaz.ir  

فقط برای طنز :  آقایون جو گیر نشن!

پدر برای اولین بار دید که دخترش به جای اینکه دو ساعت با تلفن حرف بزنه بعد از یک ربع حرف زدن تلفن رو قطع کرد. پدر پرسید: کی بود؟ دختر جواب داد: شماره رو عوضی گرفته بود
.

.

همیشه پشت سر هر مرد موفق ، زنی است که نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره
.
.
.
یه روز یه دختر دعا می کنه خدایا : من چیزی برای خودم نمی خوام فقط یه داماد خوب و خوشگل نصیب مادرم کن

ادامه مطلب ...

عکس هایی از بزرگترین و بی مصرف ترین هتل دنیا

هتل جنجالی معروف به «فانتوم» در کره شمالی پس از 20 سال توقف، بازسازی شد.
 به نقل از دادنا، ساخت این هتل 105 طبقه در کره شمالی در حالی صورت می گیرد که توریست ها حق ورود به این کشور را ندارند و مشخص نیست کارایی چنین هتلی چیست.
این هتل هفدهمین ساختمان بلند دنیاست و به عنوان یکی از مرتفع ترین هتل‌های جهان شناخته میشود.
 
عکس هایی از بزرگترین و بی مصرف ترین هتل دنیا www.taknaz.ir

ادامه مطلب ...

عکس هایی جالب از خانه مجلل جنیفر لوپز

عکس هایی شگفت انگیز از خانه مجلل جنیفر لوپز

تصاویری که در زیر مشاهده می کنید خانه مجلل جنفیر لوپز است که در فهرست گران قیمت ترین خانه های میامی ثبت شده است. جنیفر لوپز در سال 2005 این خانه را به قیمت 13.9 میلیون دلار به فروش رساند. به گزارش تکناز ،در سال 2010 این خانه دوباره سر از بازار درآورد و به قیمت 29 میلیون دلار به فروش رسید. یک سال بعد، این خانه دوباره به قیمت 42.5 میلیون دلار فروخته شد.

 

عکس هایی شگفت انگیز از خانه مجلل جنیفر لوپز www.taknaz.ir


ادامه مطلب ...