تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

سه کار ممنوعه برای موهای دختران

سه کار ممنوعه برای موهای دختران

www.taknaz.ir

آیا در آرزوی داشتن موهایی زیبا و شفاف هستید ؟ با کمی مراقبت و مواظبت به سادگی می توانید به آرزوی خود برسید . شما با انجام این سه کار ممنوعه ناخواسته به موهایتان آسیب جبران ناپذیری را وارد می کنید...
اشتباه شماره یک :
هیچ گاه شامپوهای معمولی را با ویتامینه در یک رتبه قرار ندهید و از هر دو آنها استفاده کنید .
شامپو و ویتامینه های هر کدام کار جدا گانه ای را انجام می دهند زیرا ساخته شده از مواد مختلفی هستند .
استفاده از محصولاتی که مختص به مراقبت های مو هستند یا ویتامینه کردن مو باید هفته ای یک بار انجام شود .
ویتامینه های مو متفاوت هستند :
بعضی از ویتامینه ها در حمام به مو ماساژ داده می شوند و قبل خروج از حمام مو را آب کشی می کنند .
نوع دیگری از ویتامینه ها هستند که بعد از خروج از حمام بر روی موهای خیس استعمال می شوند .
استفاده از ویتامینه ها و مراقبت ها با شامپو متفاوت است . اگر خواهان موهایی زیبا و شفاف هستید باید موهایتان را با ویتامینه ها تغذیه کنید زیرا مواد مورد نیاز مو تنها از طریق تغذیه و خوردن مواد غذایی به دست نمی آید .
اگر به برچسب شامپوها دقت کرده باشید، روی آنها نوشته شده مخصوص موهای چرب، خشک، معمولی یا موهای آسیب دیده و رنگ شده. این ویژگی ها را براساس ترکیبی از سورفاکتانت ها و مواد نرم کننده، به دست می آورند و بهتر است هر فرد براساس نوع مویش شامپوهای مخصوص آن مو را انتخاب نماید؛
هیچ گاه از شامپو بچه ها برای شستن موهایتان استفاده نکنید زیرا این شامپوها قدرت تمیز کردن موهای بزرگسالان را ندارند .


دستگاه سفید کننده دندان

دستگاه سفید کننده دندان


نام محصول : دستگاه سفید کننده دندان
نام لاتین محصول : WhiteLight
رده مصرف : زنان و مردان
ساخت کشور : چین
قیمت با تخفیف : 24000 تومان
توضیح فارسی :
آیا شما وقت و حوصله رفتن به دندانپزشک را دارید؟ ایا می خواهید یک دوره جرم گیری و سفید کردن دندان به مدت یک هفته یا یک ماه ان هم در منزل داشته باشید ؟ اگر پاسخ شما آری باشد در این صورت دستگاه سفید کننده دندان وایت لایت می تواند بهترین راه حل برای شما باشد
دستگاه سفید کننده دندان وایت لایت یک روش خوب برای سفید کردن دندان ها می باشد که می تواند در خانه انجام گیرد جالب ترین نکته در مورد وایت لایت این است که می تواند همه تاثیرات عمل سفید کردن را با استفاده از لیزر به شما پیشکش کند در حالیکه بسیار سریع عمل می کند و استفاده آسانی دارد
وایت لایت یک دستگاه جدید است که با استفاده از تکنولوژی نوری دندانهای شما را به سرعت سفید می کند دستگاه بی نظیر وایت لایت با تاثیری محسوس طوری طراحی شده است که بتوان در منزل استفاده کردو استفاده از آن بسیار آسان است نور پیشرفته همراه با نوعی ژل با فرمول مخصوص جرم های سطحی ر از بین می برد و همچنین برای از بین بردن جرم هایی که به دندان فرو رفته اند به عمق ان نفوذ میکند بنابر این اگر شما خواهان دندانهایی سفید تر ی هستید و یا خواهان یک روش سریع برای براق کردن لبخندتان هستید دستگاه وایت لایت نتایج سریعی را به شما هدیه می کند
بسته ارسالی شامل :
- فرستنده نوری
- ژل و عمل کننده
- سر عمل کننده
- جعبه پیشرفته دندان سازی
- دفترچه ای به نام راز یک لبخند زیبا
- 2 باتری لیتیوم CR2025
نکته: دو ژل با رنگ متفاوت وجود دارد اما هر دو یکسان هستند

خصوصیات:
- سفید کنندگی درست در 10 دقیقه
- با استفاده آسان
- با نگهداری آسان
- برای استفاده در جشن ها و روز های مهم دیگر

دستگاه سفید کننده دندان وایت لایت دارای استفاده بسیار آسانی است و حتی بهتر اینکه شما می توانید دستگاه سفید کننده دندان وایت لایت در همه جا در دسترس است بنابر این شما مطمئن هستید که می توانید آن را تا زمانی که دندانهایتان کاملا سفید شود استفاده کنید و برای ماندگار بودن نتیجه می توانید بعد از سفید شدن دندانهایتان یک بار در ماه از ان استفاده کنید

دستگاه سفید کننده دندان وایت لایت چه گونه کار می کند ؟
نور پیشرفته همراه با ژ ل فرمول مخصوص به سرعت جرم های سطحی را به سرعت بر طرف می کند و برای از بین بردن جرم های عمقی به عمق دندانها نفوذ می کند بعد از استفاده از ژل روی دندانهایتان وایت لایت را جهت تند کردن عمل سفید شدن روی دندانهایتان نگهدارید اساس دستگاه وایت لایت یک ژل اصلی دو لایه است که متخصصان سفیدی دندان اغلب از ان استفاده نمی کنند روش ان بسیار ساده است و دستگاه وایت لایت یک ساختار ساده دارد که دسته ای است که دارای یک راس می باشد و اگر شما دسته ان را گم کنید می توانید به صورت ان لاین به ان دسترسی داشته باشید و از ان استفاده کنید.


قیمت: 24,000 تومان

درصد :27

روش خرید: برای خرید دستگاه سفید کننده دندان، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید دستگاه سفید کننده دندان

ادامه مطلب ...

همه چی بی فایده است

www.taknaz.ir - همه چی بی فایده است + طنز

1)مدرسه رفتن بی فایده است چون اگه باهوش باشی معلم وقت تو رو تلف میکنه اگه خنگ باشی تو وقت معلمو.

۲) دنبال پول دویدن  بی فایده است چون اگه بهش نرسی از بقیه بدت میاد اگه بهش برسی بقیه از تو.

۳) عاشق شدن بیفایده است چون یا تو دل اونو میشکنی یا اون دل تورو یا دنیا دل هردوتونو.

۴) ازدواج کردن بی فایده است چون قبل از ۳۰ سالگی زوده بعد از ۳۰ سالگی دیر.

۵) بچه دار شدن بی فایده است چون یا خوب از آب در میاد که از دست بقیه به عذابه یا بد از آب در میاد که بقیه از دستش به عذابن.

 

۶) پیک نیک رفتن بی فایده است چون یا بد میگذره که از همون اول حرص میخوری یا خوش میگذره که موقع برگشتن غصه میخوری.

۷) رفاقت با دیگران بی فایده است چون یا از تو بهترن که نمیخوان دنبالشون باشی یا ازشون بهتری که نمیخوای دنبالت باشن.

۸) دنبال شهرت رفتن بیفایده است چون تا مشهور نشدی باید زیر پای بقیه رو خالی کنی ولی وقتی شدی بقیه زیر پای تو رو خالی میکنن.

۹) وبلاگ نویسی بی فایده است چون یا خوب مینویسی که مطلبتو میدزدن و حرص میخوری یا بد مینویسی که مطلبتو نمیخونن و حرص میخوری.


آموزش بستن شال و روسری

آموزش بستن شال و روسری


آموزش بستن شال و روسری

روشهای بستن شالو روسری به سبک پروانه ای و ...

با روسری شیک و متفاوت باشیم-

مدل پروانه ای چیست؟

مدل پروانه ای بیشتر در بین زنان مسلمان فلسطینی مرسوم است. در این مدل چون از دو روسری استفاده می شود به سر حجم می دهد واگر شما سر کوچکی دارید این مدل مناسب شما است، همچنین اگر لباسی که پوشیده اید چندلایه و حجیم است مدل پروانه ای شما را متناسب تر نشان می دهد.

در این مدل ازدو روسری مربع شکل که یکی تک رنگ و ساده است و دیگری حاشیه دار، استفاده می شود.

توجه: این محصولات به صورت کپی می باشد.


قیمت: 8,500 تومان

درصد :76

روش خرید: برای خرید آموزش بستن شال و روسری، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش بستن شال و روسری

نظرات دانشجویان مختلف در مورد سوسک...! (طنز)

نظرات دانشجویان مختلف در مورد سوسک...!

 

دانشجوی حقوق : با اینکه همیشه شاهد اعمال دانشجویان است ولی هیچوقت و در هیچ دادگاهی علیه آنان شهادت نمی دهد!


دانشجوی جغرافیا : مکان ، آب و هوا و شرایط محیطی در او تاثیری ندارد چون او همه جا هست!


دانشجوی مهندسی : شجاعتش برایم قابل تحسین است چون ماکت هر پل یا ساختمانی را که می سازم بدون توجه به احتمال تخریب آن ، به رویش می رود و افتتاحش می کند!


دانشجوی پزشکی : تنها موجودی است که از تیغ تشریح من هراسی ندارد و به طرفم می آید تا با فدا کردن جانش موجب پیشرفت علم پزشکی شود!


دانشجوی مدیریت : با آن جثه کوچک ، آنچنان خانواده پر جمعیتش را مدیریت و اداره می کند که انگار مدیر بودن باید در خون هر کس باشد و درس خواندن بی فایده است!


لاغری سریع در 3 روز

لاغری سریع در 3 روز


این ژل به طور معجزه آسایی چربیهای ذخیره شده در پوست را کاهش می دهد و موجب افزایش سوخت و ساز چربی و در نتیجه لاغر شدن می گردد .
همچنین دفع مواد مضر متابولیک پوست را تسریع می نماید --

این ژل در پوست نفوذ نموده و به طور موثر چربیها را می سوزاند ، مایعات و مواد زاید بدن را خشک می کند و به پوست استحکام می بخشد و پوستهای شل شده را جمع و سفت می نماید . استفاده از این ژل خصوصا در ماههای اول مراقبت ضد سلولیت توصیه می شود .
--------------------------------------------------------------------------------------------------
با این ماده به صورت معجزه آسا چربی های اطراف شکم .پهکو .ران و یا باسن خود را از بین ببرید.
100% گیاهی
محصول فرانسه
100%بدون عوارض جانبی
دارای تاییدیه از اتحادیه اروپا و بهداشت آمریکا
دارای تاییدیه از بهداشت ایران
به شماره 756842


قیمت: 25,000 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید لاغری سریع در 3 روز، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید لاغری سریع در 3 روز

ادامه مطلب ...

روش های سالم ترک سیگار

روش های سالم ترک سیگار

بدون شک ترک سیگار کار بسیار مهم و البته پرارزشی است چرا که استعمال سیگار سالانه نصف موارد مرگ و میر ناشی از سرطان را شامل می شود و شایع ترین عامل بیماری سرطان ریه است که در نهایت مرگ بیمار را به همراه دارد. همچنین سیگار با سرطان های دیگر مثل سرطان مری ، حنجره ، کلیه ، پانکراس (لوزالمعده) و دهانه رحم ارتباط دارد و این در حالی است که بیماری های مزمن ریه ،‌بیماری های قلبی ، اثرات زیان بار روی جنین مثل زایمان زودرس و وزن کم نوزاد هنگام تولدهمگی از ارمغان های مصرف سیگار هستند.


فواید زودرس ترک سیگار فواید سلامت ناشی از ترک سیگار بسیار قابل توجه است. تقریباً بلافاصله ، گردش خون شخص شروع به بهبود و سطح مونوکسیدکربن در خون شروع به کاهش می کند. در عین حال، تعداد نبض و فشارخون شخص سیگاری به طور غیر طبیعی بالاست که پس از ترک سیگار شروع به برگشت به حد طبیعی می کند.اثرات دیر رس ترک سیگار افرادی که استعمال سیگار را ترک می کنند نسبت به افرادی که به کشیدن سیگار ادامه می دهند زندگی طولانی تری دارند.

پداگ ped egg

پداگ   ped egg


Pedegg جدید ترین محصول برای حفظ سلامتی پاهایتان است

راز محصول این است که در سریع ترین زمان ممکن و

به آرامی پوست مرده و پینه های مرده

پاهای شما را بر می دارد و پاهای شما را یک نواخت و نرم و زیبا

می کند

این محصول با طراحی وپژه خود فقط پوست مرده را از پا جدا می

کند

و پوست جدید جایگزین پوست مرده می شود

و زیبایی و طراوت خاصی پاها می بخشد


قیمت: 5,600 تومان

درصد :33

روش خرید: برای خرید پداگ ped egg، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پداگ   ped egg

ادامه مطلب ...

نکاتی مهم درباره نقش ماشین لباس شویی در سلامتی شما !!

نکاتی مهم درباره ماشین لباس شویی در سلامتی شما !!
 
شاید تصور اینکه ماشین لباس‌شویی باعث بروز بیماری‌های آلرژیک یا پوستی بشود، برایتان دشوار باشد. اما حقیقت این است که برخی میکروب‌ها و قارچ‌هایی که در اثر استفاده نادرست از ماشین لباس‌شویی، درون آن تولید و تکثیر می‌شوند، قادرند سلامت ما را به خطر بیندازند. این مطلب، نگاهی می‌اندازد به خطاهای هشت‌گانه استفاده از ماشین لباس‌شویی که ممکن است هرکدام از ما مرتکب شویم و سلامت‌مان را به دست‌ خودمان تهدید کنیم....

خطای اول:گذاشتن ماشین لباس‌شویی در یک فضای کوچک. کم نیستند افرادی که ماشین لباس‌شویی را درون رخت‌کن حمام، انباری یا حیاط خلوت سقف‌دار قرار می‌دهند و نمی‌دانند که با این کار چه خیانتی به خود و اعضای خانواده‌شان می‌کنند! ماشین لباس‌شویی باید در یک محیط باز مثل آشپزخانه قرار گیرد تا بتوان بعد از اتمام کار، قدری پنجره‌ را باز گذاشت تا هوا و بخار متصاعدشده از آن، محیط مناسبی برای رشد قارچ‌ها و کپک‌ها به وجود نیاورد.قراردادن ماشین لباس‌شویی در مکانی مثل حمام، باعث تکثیر قارچ‌ها و کپک‌ها و سرایت آنها به لباس‌های داخل حمام، پرده حمام و لوازمی مثل لیف می‌شود و عاقبت این سرایت چیزی نیست جز ابتلا به آلرژی و بیماری‌های پوستی! بنابراین سعی کنید که ماشین لباس‌شویی‌تان را در محیط‌های باز نگهداری کنید و اگر هم قادر به این کار نیستید، حداقل تا ساعاتی پس از اتمام کارشستشو، در حمام، انباری یا خیاط خلوت‌تان را باز بگذارید.

خطای دوم:شستن ملحفه‌ها با آب ولرم. خیلی‌ها برای حفظ رنگ و رو یا دیرتر کهنه شدن روتختی، روبالشی و ملحفه‌ها، آنها را با دور کند ماشین‌ لباس‌شویی و آب ولرم می‌شویند؛ در حالی که رابرت ویتز، میکروبیولوژیست، این کار را تنها یک آب‌تنی لذت‌بخش برای این‌گونه کالاها می‌داند و می‌گوید: "یکی ازبهترین مناطق برای حفظ گرد و غبار و ایجاد آلرژی، روتختی‌ها و روبالشی‌ها هستند، بنابراین همه افراد باید حداقل هر دو هفته یک بار کلیه لوازم خواب‌شان را با آب کاملا داغ و با دور تند ماشین لباس‌شویی بشویند و برای جلوگیری از آلرژی‌زا شدن، آنها را درون خانه و به دور از گرد و غبار محیط بیرون از منزل خشک کنند

پرزگیر الکترونیکی

پرزگیر   الکترونیکی


پرز و گوله های روی لباس شما را گرفته و لباس شما را تمیز و نو میکند.


قیمت: 8,000 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید پرزگیر الکترونیکی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پرزگیر   الکترونیکی

ادامه مطلب ...

مدل مانتو ایرانی


قویترین کرم گونه گذار و چاق کننده صورت

قویترین کرم گونه گذار و چاق کننده صورت


دارای ویتامین و اثر بخشی مناسب
با کمک به از بین بردن کک و مک و دیگر عوارض پوستی شادابی را برای شما به ارمغان می آورد
بسیار مفید برای بازسازی پوست-لیفتینگ و احیای سلول های مرده و نیز برطرف کننده چین و چروک
روشن کننده و تقویت کننده پوست صورت و بدن
این محصول دارای پروانه و مجوز از وزارت بهداشت به شماره100241012030


قیمت: 18,000 تومان

درصد :25

روش خرید: برای خرید قویترین کرم گونه گذار و چاق کننده صورت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید قویترین کرم گونه گذار و چاق کننده صورت

ادامه مطلب ...

عکس های جالب که باید خودتان حدس بزنید ؟

عکس های جالب که باید خودتان حدس بزنید ؟

آیا این آقا مشغول نقاشی روی دیوار است یا هوا؟!!؟

عکس های جالب که باید خودتان حدس بزنید ؟

عکس های جالب که باید خودتان حدس بزنید ؟

آیا این تصویر نمایانگر چند ستون است یا چند آدم ؟!

عکس های جالب که باید خودتان حدس بزنید ؟


بابلیس 2کاره

بابلیس 2کاره


این وسیله ایست که با داشتن آن نیاز به رفتن به آرایشگاه ندارید.
خصوصیات محصول:
چراغ راهنما و کلید روشن/خاموش
گرم شدن بسیار سریع : درجه حرارت 120 دره سانتی گراد در 40 ثانیه.
حداکثر دما : 200 درجه سانتیگراد
ثبات دما در طول استفاده


قیمت: 20,000 تومان

درصد :42

روش خرید: برای خرید بابلیس 2کاره، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بابلیس 2کاره

ادامه مطلب ...

عکسهای زنان زیبایی که هیولا شدن

عکسهای زنان زیبایی که هیولا شدن
به گزارش تکناز در اینجا عکس هایی از ترسناک ترین گریم های زنان هالیوود را تهیه کرده ایم. شما می توانید عکس‌های زامبی ها، خون آشام‌ها و هیولاها را قبل و بعد از گریم ببینید...

عکسهای زنان زیبایی که هیولا شدن -


سیر خرد کن اعجاب انگیز

سیر خرد کن اعجاب انگیز


اگر اهل آشپزی کردن و کار آشپز خانه باشید شاید با من هم عقیده باشید. تا چندی پیش پوست کندن از سیر و پیاز و خرد کردن آنها از زجر آور ترین کار های آشپزخانه بود. سیر خرد کن اعجاب انگیز امروز یکی از همین وسایل مفید و ضروری آشپز خانه است که به کمک آن می توانید به راحتی سیر را برای غذا خرد کنید بدون آنکه پوست دست شما نسبت به اسانس و یا بوی سیر آزرده شود.







طرز استفاده:استفاده از آن نیاز به هوش سر شاری ندارد. ابتدا یک جفت دستکش یک بار مصرف آشپز خانه را می پوشید و پوست سیر را با کمک کارد آشپزخانه جدا می کنید. سپس درب این سیر خرد کن را باز کرده و سیر ها را لابه لای تیغه های استیل آن جای میدهید.





بعد درب انرا میبندیم و چند بار سر انرا میچرخانیم

و حال سیر خرد شده در اختیار شما قرارمیگیرد
با این سیر خرد کن کار شما بسیار راحت خواهد شد از این وسیله میتوانید بر ای خرد کردن گردو و .... نیط استفاده کنید


قیمت: 5,500 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید سیر خرد کن اعجاب انگیز ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سیر خرد کن اعجاب انگیز

ادامه مطلب ...