تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

اس ام اس شب امتحان

اس ام اس شب امتحان

 

قانون پایستگی واحد :

واحد ها نه از بین میروند و نه پاس میشوند

بلکه از ترمی به ترم دیگر انتقال میابند !

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

شاعر میگه که :

تقلب توانگر کند مرد را / تو خر کن دبیر خردمند را !

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

این منم ، تازه از سر جلسه امتحان بلند شدم

همه چی عادیه ، هیچ چیز غیر طبیعی نمیبینید !

پوشک دانشجویان ایزی لایف مخصوص امتحانات !

پداگ ped egg

پداگ   ped egg


Pedegg جدید ترین محصول برای حفظ سلامتی پاهایتان است

راز محصول این است که در سریع ترین زمان ممکن و



به آرامی پوست مرده و پینه های مرده

پاهای شما را بر می دارد و پاهای شما را یک نواخت و نرم و زیبا

می کند



این محصول با طراحی وپژه خود فقط پوست مرده را از پا جدا می

کند

و پوست جدید جایگزین پوست مرده می شود

و زیبایی و طراوت خاصی پاها می بخشد


قیمت: 5,600 تومان

درصد :33

روش خرید: برای خرید پداگ ped egg، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پداگ   ped egg

 

ادامه مطلب ...

جدیدترین مدل کفش دامادی ۲۰۱۱

http://www.taknaz.ir/ax1/163/1.jpg
 
http://www.taknaz.ir/ax1/163/2.jpg
فلس گیر ماهی

فلس گیر ماهی


آیا همیشه با تمیز کردن فلس های ماهی مشکل دارید و هنگام تمیز کردن ماهی همه جا کثیف می شود یا دستتان میبرد؟

دیگر نگران نباشید این فلس گیر به طوری طراحی شده است که هنگام تمیز کردن فلس های ماهی تماس فلس ها را در محفظه خود جای میدهد و هیچ آسیبی به دستان شما وارد نمی کند


قیمت: 3,900 تومان

درصد :34

روش خرید: برای خرید فلس گیر ماهی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید فلس گیر ماهی

ادامه مطلب ...

اولین دعواهای دو نفره زن و شوهری

اولین دعواهای دو نفره زن و شوهری

 

فرض کنیم شما نوعروس و نودامادی هستید که به تازگی عقد کرده اید و دارید یک تجربه کاملا جدید یا یک سبک زندگی متفاوت را می‌گذرانید؛ زندگی با یک شریک تمام وقت! قاعدتا این شکل جدید زندگی برخوردهایی را هم در بردارد که جرقه اولین دعواهای زن و شوهری شما را رقم می زنند.


 واقعیت این است که روزهای اول زندگی، روزهای «منطبق شدن با دیگری» است. حتی تصورش هم برایتان سخت است؛ عمرا فردیتتان را از دست بدهید؟! ولی واقعیت زندگی همین است. حتی اگر شما در ویژگی‌‌های کلی شخصیتی نسبتا مشابه باشید، چیزهای دیگری هستند که در روزهای اول زندگی خیلی منصفانه باید در موردش توافق کنید؛ چیز‌‌هایی مثل غذا خوردن، حد پوشیدگی، ساعت به خواب رفتن و بیدار شدن، تماشا و انتخاب برنامه تلویزیون و رفتن به جاهایی که هر دو نفر دوست دارند.

اینها خیلی چیزهای کوچکی هستند؟ بله! شاید اینها خیلی روزمره و کوچک باشند اما زندگی از همین چیز‌‌های کوچک درست  شده است. معمولا دعواها هم از همین چیزهای کوچک شروع می‌شوند.

 

دعوای زن و شوهر بالاخره باید یک فرقی با دعوای وسط خیابان داشته باشد. اینکه آن‌قدر صدایتان را بلند کنید که همسایه طبقه بالا هم بشنود، اینکه هر وقت می‌خواهید بحثی را شروع کنید حالتان جوری است که می‌خواهید منفجر شوید، اینکه همسرتان را تهدید کنید، فقط مشکل را چند برابر می‌کند
گاز پاکن جادویی

گاز پاکن جادویی


تنها با یک قطره مایع ظرفشویی گاز و تمام ظروف استیل خود را برق بیندازید
روش کار با این استیل ساب به این صورت است ابتذا به اندازه یک میلیمتر از نوار دور استیل ساب را ببرید و یک قطره مایع ظرفشویی بر روی آن بریزید و آن را روی محل مورد نظر بریزید تا معجزه آنرا با چشم خود ببنید


قیمت: 5,600 تومان

درصد :33

روش خرید: برای خرید گاز پاکن جادویی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گاز پاکن جادویی

ادامه مطلب ...

رابطه با دوستان قدیمی بعد از ازدواج

دوستان قدیمی بعد از

ازدواج

 

بعد از مدتی احساس خواهید کرد که در زندگی عقب مانده اید و دلتان برای دوستان قدیم تنگ می شود. آن وقت جبران این دلتنگی را با غرزدن به سر همسرتان می خواهید جبران کنید.

 

بعد از مدتی احساس خواهید کرد که در زندگی عقب مانده اید و دلتان برای دوستان قدیم تنگ می شود. آن وقت جبران این دلتنگی را با غرزدن به سر همسرتان می خواهید جبران کنید. این مساله در بسیاری از مواقع درست است. کسی که مسوولیت خانواده را قبول می کند باید به یک سری از محدودیت ها تن بدهد اما این به آن معنا نیست که زن و شوهر تمام وقت خود را با هم باشند. بسیاری از دوستان دوران مجردی شما شاید نتوانند در جمع خانوادگی حضور پیدا کنند اما این دلیل نمی شود که آنها را رها کنید.

 

شاید شما فکر کنید که انجام کارهای خانه و رسیدگی به همسرتان برای شما کافی است و خود را ملزم به انجام کار دیگری ندانید اما بعد از مدتی احساس خواهید کرد که در زندگی عقب مانده اید و دلتان برای دوستان قدیم تنگ می شود. آنوقت جبران این دلتنگی را با غرزدن به سر همسرتان می خواهید جبران کنید. شما بعد از ازدواجتان هم باید ساعاتی را به خودتان اختصاص دهید.البته فراموش نکنید اولویت با خانواده است .

خرد کن جادویی پیاز و سبزیجات

 خرد کن جادویی پیاز و سبزیجات


خرد کن فوق العاده پیاز و سبزیجات

وسیله ای چند کاره است که

شما می توانید پیاز، گوجه فرنگی و خیار را برای سالاد فصل در زمانی بسیار کوتاه و به راحتی خرد کنید

با یک حرکت چندین برش انجام می دهد


ظرف های کاربردی


خرد یا تکه کردن فقط با یک حرکت


خرد کردن بدون له کردن میوه و سبزیجات


شستشوی آسان


تیغه های فوق العاده تیز


برای خرد کردن پیاز و سبزیجات ساخته شده اند


هرگز کند نخواهد شد !!!!


قیمت: 8,000 تومان

درصد :34

روش خرید: برای خرید خرد کن جادویی پیاز و سبزیجات، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید  خرد کن جادویی پیاز و سبزیجات

ادامه مطلب ...

تصاویری از بازیگرانی که نقش سیاستمداران را بازی کردند

 مالکوم ایکس

 

 
 
دنزل واشنگتن در نقش مالکوم ایکساو در فیلمی زندگی‌نامه‌ای تولید سال 1992 به کارگردانی اسپایک لی به نقش رهبر ملی‌گرا و تاثیرگذار سیاه‌پوست ظاهر شد.
تخم مرغ شکن آسان

تخم مرغ شکن آسان


با این وسیله جدید و شگفت انگیز دیگر از شر کثیف کاریهای شکستن تخم مرغ و ریختن مواد آن بر روی دستان خود راحت می شوید.

تخم مرغ شکن EZ CRACKER علاوه بر شکستن تخم مرغ به صورت بسیار تمیز زرده را از سفیده تخم مرغ جدا می کند و این مزیت برای مصارف آشپزی و شیرینی پزی بسیار کارایی خواهد داشت.


قیمت: 9,900 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید تخم مرغ شکن آسان ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید تخم مرغ شکن آسان

ادامه مطلب ...

الناز شاکردوست در کنار برادرش و اسکی بازی

الناز شاکردوست بازیگر موفق و محبوب سینمای کشور و علی شاکردوست از ورزشکاران باتجربه,به دلیل شباهت زیادی که با یکدیگر دارند مورد توجه تهیه کنندگان نیز بوده اند.علی شاکردوست در یکی از مصاحبه هایش در مورد اینکه آیا پیشنهاد بازی در فیلمی را دریافت کرده است؟,چنین پاسخ داده: تقریبا سه فیلم به من پیشنهاد شده بود ولی من خودم به خاطر اینکه علاقه ای به بازیگری ندارم نپذیرفتم.
 
Taknaz.ir at site
رخت آویز شگفت انگیز

رخت آویز شگفت انگیز


آیا از مشکل کمبود جا برای لباسهای خود رنج می برید و همیشه دوست دارید کمدی مرتب و تمیز داشته باشید تا به راحتی لباسهای خود را پیدا کنید
ما مشکل کمبود جا شما را حل کرده ایم با این رخت آویز های شگفت انگیز لباسهای شما نظم گرفته و شما لذت خواهید برد
با خرید این مجموعه شما 8 جالباسی دریافت خواهید کرد که هر کدام 5 جا برای آویزان کردن لباس دارند پس شما می توانید 40 لباس را در فضایی کم جا بدهید


قیمت: 9,500 تومان

درصد :45

روش خرید: برای خرید رخت آویز شگفت انگیز ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید رخت آویز شگفت انگیز

ادامه مطلب ...

جذاب ترین مرد جهان به زودی به ایران می آید !!!

جذاب ترین مرد جهان به ایران می آید !!!
 
جرج کلونی بازیگر مشهور سینمای هالیوود در تازه ترین مصاحبه خود گفته است که احتمالا به ایران سفر می کند.

نشریه زندگی ایده‌آل از طریق یکی از روزنامه‌نگاران ایرانی مقیم ایتالیا سوالاتی اختصاصی از جرج کلونی درباره ایران پرسیده است.
جا کفشی (shoes under)

جا کفشی (shoes under)


shoes under با ذخیره سازی فضا راه حلی مناسب است برای نظم دادن و حفاظت از کفش های شما.
در هر سری shoes under شما می توانید 12 جفت کفش را قرار دهید و به راحتی آن را در زیر تخت خوابتان بگذارید.
shoes under با طراحی خاص کفش های شما را از خاک و رطوبت و حشره حفظ می کند . به وسیله دسته نایلونی محکم آن شما به راحتی می توانید آن را حرکت دهید و پیشنهاد می کنیم که shoes under را تهیه کنید و مطمئن باشید که از داشتن آن پشیمان نخواهید شد


قیمت: 13,500 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید جا کفشی (shoes under)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید جا کفشی (shoes under)

ادامه مطلب ...

دستورالعمل نگه داری زیورآلات

دستورالعمل نگه داری زیورآلات
عمر هر نوع زیورآلاتی به نحوه مراقبت از آن بستگی دارد. به گزارش «ehow»، دستورالعمل های مختلفی برای انجام این کار لازم است تا زیورآلات به همان حالت اولیه باقی بماند. مراقبت از زیورآلات شامل طلا و پلاتین و نقره جات روش های مختلفی دارد. زیورآلات دارای سنگ نیز نسبت به طلا، نقره و پلاتین به تمیزکاری جداگانه نیاز دارد. نقره جات در واقع زنگ نمی زند و لکه های تیره ای که روی آن می بینید در اصل کدری است و ترکیبی از نقره و گوگرد است. با اکسیدشدن نقره سطح نقره خورده می شود. اما خوشبختانه این کدری را با موادخانگی به راحتی می توان از بین برد.

 ابتدا کاغذ فویل را ته یک ظرف شیشه ای قرار دهید و سپس نقره جات را روی آن بچینید طوری که با کاغذ فویل در تماس باشد.

 یک پیمانه آب را به جوش بیاورید و پس از خاموش کردن یک چهارم پیمانه جوش شیرین به آن اضافه کنید. جوش شیرین را به تدریج به آب اضافه و خوب حل کنید.

 آب را روی نقره جات بریزید طوری که کاملا روی نقره جات را بپوشاند.
تخم مرغ شکن آسان

تخم مرغ شکن آسان


با این وسیله جدید و شگفت انگیز دیگر از شر کثیف کاریهای شکستن تخم مرغ و ریختن مواد آن بر روی دستان خود راحت می شوید.





تخم مرغ شکن EZ CRACKER علاوه بر شکستن تخم مرغ به صورت بسیار تمیز زرده را از سفیده تخم مرغ جدا می کند و این مزیت برای مصارف آشپزی و شیرینی پزی بسیار کارایی خواهد داشت.


قیمت: 9,900 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید تخم مرغ شکن آسان ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید تخم مرغ شکن آسان

ادامه مطلب ...