تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

اس ام اس های مرام و رفاقتی باحال

اس ام اس های مرام و رفاقتی باحال


بهت نمی گم آدم بی معرفتی هستی

چون بی معرفت ها که آدم نیستند !



به یه لوتی گفتم  آب بده دریا رو بهم داد

گفتم گل بده گلستان رو بهم داد

گفتم دنیای معرفت و مرام رو بده شماره تو رو بهم داد !

 


سه توصیه واسه با معرفت شدن :





دنبال چی می گردی تو که دنیای معرفتی لوتی !




آنقدر مرا از رفتنت نترسان

قرار نیست همیشه بمانیم !

روزی همه رفتنی اند

ماندن به پای کسی معرفت می خواد نه بهانه !




بی معرفت تو اون کسی بودی که اومدی زیر چترم

نه برای همراهی با من

بلکه فقط برای اینکه خیس نشی

بارون که بند اومد رفتی که رفتی !




اینو فرستادم

به سلامتی اونایی که خطشون اعتباریه

ولی معرفتشون دائمیه !




عاشقان را عشق فرمان می دهد

لوتیان را معرفت

اوچیکتم با معرفت



خداوندا دوستی دارم آیینه تمام نمای عشق

رسمش معرفت

کردارش جلای روح

و یادش صفا و دلارای من است

پس آنگاه که دست نیاز سوی توآورد پرکن ازآنچه که درمرام خدایی توست



دوستی این نیست

بی معرفتی  نامردی و سنگدلی

دوستی این است

که دیرآمدی  زود نری



سلامتی رفیقی که

وقتی رو ترازو میره معرفتش بیشتر از وزنشه !




صبرت که تمام شد نرو

معرفت تازه از آن لحظه آغاز می شود !




از زشتی کردار تو هم خسته شدم

بی معرفتی دیده و بشکسته شدم

پژواکم و در ســـینه صد کوه

بی مهری و غم دیدم و لب بسته شدم




برگ سبز درخت

معرفت کردگار است

و برگ زرد درخت

معرفت روزگار است !
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد