تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

مجموعه قطعات عاشقانه

به رویای پرندگان راهمان نمی دهند

همین مختصر که تو در من اوج می گیری و من

از کف دستت جرعه ای می نوشم

برایم کافی ست

.

.

.

!

> www.Kocholo.org <  سایت 
عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو

تو را عاشقانه دوست دارم

مثل گلهای بهاری

مثل پنجره های باز رو به دریا

مثل گلهای عاشق در باغچه های انتظار

تو را مثل خودت پاک و معصوم دوست دارم

> www.Kocholo.org <  
سایت عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو

بگذار نوازش انگشتانت

سیمهای زندگیم را به صدا درآورد

ونغمه ای بسازد که هم از آن توست

و هم از آن من.....

> www.Kocholo.org <  سایت 
عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو

آری زیبایی رفته بود٬ آن هنگام که من رسیدم به گل او
چشم بسته به دنبالش سرنهادم
نیمه چنگی بر او در اینجا و نیمه چنگی بر او در آنجا...
و این است همه آن چیزهایی که در دست من بر جای مانده
شکل پرواز او!

> www.Kocholo.org <  سایت 
عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو

محبوب من بیا .....
تا اشتیاق بانگ تو در جان خسته ام
شور حیات برانگیزد
من غرق مستیم
از تابش وجود تو در جام جان چنین
سرشار هستی ام !



گل سر جادویی

گل سر جادویی


با مجیک کامب میتوانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید !

دو عدد شانه جادویی همراه با یک تاتوی بدن رایگان


شانه جادویی

با مجیک کامب میتوانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید !

دیگر نیازی به آرایشگاه برای مدل دادن و شانه کردن موهایتان ندارید چون شانه های مجیک کامب تنها در عرض چند ثانیه مدل جدیدی از مو را به شما اهدا میکند.
با مجیک کامب میتوانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید که شما را جذابتر و شادابتر نشان دهد. با هر نوع و اندازه مو میتوانید به مدل دلخواه خود در آیید, چون این شانه های اثتثنایی دارای انعطاف پذیری فوق العاده متناسب با سلیقه شماست .


قیمت: 6,900 تومان

روش خرید: برای خرید گل سر جادویی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گل سر جادویی


> www.Kocholo.org <  سایت 
عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو

با من چیزی بگو

کلامی آنقدر کوتاه که

همسایه نشنود

با من چیزی بگو

ساده ترین حرف انسانی

آوازی که یک حنجره به

یاد آورد

با من بگو

بگو که دوستم داری

> www.Kocholo.org <  سایت 
عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو

مثل سیب سرخ قصه ها
عشق را
از میان
دونیمه
می کنیم
نیمه ای از آن برای تو
نیمه دگر برای من
بعد…
نیمه ها هم از میان
دوپاره
می شوند
پاره ای از آن برای روح
پاره دگر برای تن

> www.Kocholo.org <  سایت 
عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو

باز خواب دیدن تو...

به تمام عمر می‌ارزد پس نگو

نگو که رویای دور از دسترس، خوش نیست...

> www.Kocholo.org <  سایت 
عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو

ای مهربان ...

بخاطر بسپار که زندگی همیشه بهار نیست

روزی ابر خزان بر ان سایه می افکند

و

بهترین یار ها را از هم جدا میکند

> www.Kocholo.org <  سایت 
عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو

نام زیبای تو راهمراه با وفاداری هایت
که به بلندی آسمان است در
گنجینه قلبم تا ابد پنهان می دارم و برای تو که
اولین وآخرین حکایت بی انتهای زندگیم هستی می نویسم
دوستت دارم
...

> www.Kocholo.org <  سایت 
عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو

همه ستاره هایی که برایت چیده ام

می رقصند

روی دامنم

برای لحظه ورودت

دستانم را می گشایم

با شاخه هایی

پر از سیب سرخ

با رودخانه ای

که

ماه می شود

برایت

روزی ستاره می کنم

چشمانم را

روی دامنم

...

دختری که از تو

دور

نبود

هنوز

دستهایت را می ستاید...

> www.Kocholo.org <  سایت 
عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو

دستهای گرم تو مرا با عشق آشنا کرد

دشت سینه ات

امن ترین جایی است که میتوانم

در آن بیاسایم

نقش ها زده ام رنگ به رنگ

میخواهم آن را بی دریغ به روح لطیف تو تقدیم کنم

به تو که مهربانترینی

> www.Kocholo.org <  سایت 
عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو

ای سکوتت لحظه لحظه مرگ من

آسمانی!

با توام ، حرفی بزن

بوی باران می دهد نجوای تو

گفتگوی سبز و بی پروای تو

می توان در بستر یادت شکفت

می توان همچون تو شعری تازه گفت

با غزل ، با مثنوی ، با انتظار!

یاد تو باغی است سرشار از بهار ..

.
.

!

 

> www.Kocholo.org <  سایت عاشقانه و عکس کوچولو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد