تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

عکس های جالب و دیدنی

رشیدپور و خواننده لس آنجلسی :D

سیر خرد کن اعجاب انگیز

سیر خرد کن اعجاب انگیز


اگر اهل آشپزی کردن و کار آشپز خانه باشید شاید با من هم عقیده باشید. تا چندی پیش پوست کندن از سیر و پیاز و خرد کردن آنها از زجر آور ترین کار های آشپزخانه بود. سیر خرد کن اعجاب انگیز امروز یکی از همین وسایل مفید و ضروری آشپز خانه است که به کمک آن می توانید به راحتی سیر را برای غذا خرد کنید بدون آنکه پوست دست شما نسبت به اسانس و یا بوی سیر آزرده شود.







طرز استفاده:استفاده از آن نیاز به هوش سر شاری ندارد. ابتدا یک جفت دستکش یک بار مصرف آشپز خانه را می پوشید و پوست سیر را با کمک کارد آشپزخانه جدا می کنید. سپس درب این سیر خرد کن را باز کرده و سیر ها را لابه لای تیغه های استیل آن جای میدهید.





بعد درب انرا میبندیم و چند بار سر انرا میچرخانیم





و حال سیر خرد شده در اختیار شما قرارمیگیرد
با این سیر خرد کن کار شما بسیار راحت خواهد شد از این وسیله میتوانید بر ای خرد کردن گردو و .... نیط استفاده کنید


قیمت: 5,500 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید سیر خرد کن اعجاب انگیز ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سیر خرد کن اعجاب انگیز

این دختره رو ببین چطوری میخواد از هانیه توسلی عکس بگیره

 

www.pcparsi.com

 
گروه
                                                اینترنتی پارس کلوب | www.parscloob.com

  آخرین نوآوری موتورولا

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت موتورولا آخرین نوآوری خود را رونمایی کرد. گوشی مربع شکلی به نام FlipOut (به بیرون جهیدن) که عملکردی مشابه نامش داشته و برای دسترسی به صفحه کلید QWERTY آن باید صفحه خارجی گوشی را با حرکتی دورانی به سمت بالا حرکت دهید.

سیستم عامل این گوشی جالب توجه، آندروید 2.1 بوده و تمرکز اصلی برنامه های آن بر روی شبکه های اجتماعی است. به علاوه تکنولوژی Motoblur در این گوشی بهبود یافته است.

این تکنولوژی که تکنولوژی ویژه شرکت موتورولا به شمار می رود طی همکاری با اندروید OS دسترسی مستقیم به شبکه های اجتماعی محبوب را برای کاربرانش فراهم آورده است.

برخی از ویژگی های قابل توجه این گوشی دوربین سه مگا پیکسلی، بلوتوث v2.1، نرم افزارهای ویژه گوگل و حمایت نرم افزار ادوبی فلش از فایلهای تصویری آن است. در عین حال FlipOut با استفاده از نرم افزار CTP می تواند از میزان پارازیتهای صوتی پس زمینه در هنگام گفتگو بکاهد.

بر اساس گزارش زد دی نت، FlipOut در هفت رنگ بژ، سبز، صورتی، آبی، قرمز، زعفرانی و سفید عرضه شده و فروش آن از نیمه دوم سال 2010 در اروپا آغاز خواهد شد.

 
گروه
                                                اینترنتی پارس کلوب | www.parscloob.com

مجسمه بودا به بیرون شهر بمبئی منتقل می شود

 بودا

 
گروه
                                                اینترنتی پارس کلوب | www.parscloob.com

اولین خودروی اسپرت و الکتریکی هوندا، فقط 25 میلیون تومان

شرکت هوندا جدیدترین خودروی الکتریکی- هیبریدی خود را با قیمت 17 هزار پوند راهی بازار نمود.

سه تولید کننده عمده خودرو در ژاپن رهیافتهای متفاوتی را جهت ورود به عرصه اتومبیل های الکتریکی و هیبرید برگزیده اند. نیسان با ارائه خودرو Leaf خودروی الکتریکی مبتنی بر باطری را اصل قرار داده اما تویوتا با خودروی نسل سوم Prius دوگانه بودن باطری و بنزین را در انجین خود به معرض تماشا گذاشته است.

 

استراتژی هوندا در این باره صرفه اقتصادی و تقویت کارآیی صنعت اتومبیل سازی است و البته نمیتوان گفت هوندا به اتومبیلهای الکتریکی بعنوان آینده صنعت خودرو سازی نمی نگرد چرا که قطعه بزرگی از کیک خودروهای الکتریکی متعلق به این شرکت است!

 

cr-z 1

 

هر سه تولید کننده تا این زمان با خودروهای الکتریکی بعنوان خودروهای اسپرت نمی نگریسته اند اما هوندا با عرضه خودروی موسوم به CR-Z این نگرش را تغییر داده است. هوندای CR-Z کوپه ای با فناوری هیبرید (مشابه فورد پوما) با هدف قرار دادن مشتریانی که دنبال تفریح (و نه کارآیی) هستند، می باشد. خودروی دو درب دو سرنشینه که فقط یک کودک می تواند در پشت راننده بنشیند و قطعا آدم بالغ از نشستن در این قسمت محروم است.

 

cr-z 1

 

حداکثر سرعت این هوندا 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر) است که 9.9 ثانیه سرعتش به 62 مایل (100 کیلومتر در ساعت) می رسد.  باک سوختش 40 لیتر یا 8.8 گالن است  و شرکت حدود 90 هزار مایل و یا سه سال آنرا فول گارانتی می کند. وزن خودرو 1189 کیلوگرم و ابعادش 4080 در 2013در 1395 میلیمتر است (4 در 2 متر در ارتفاع 1.3 متر است)

 

cr-z5

 

فضا برای قرار دادن چمدان مناسب بوده و یک ساک گلف هم با مخلفات ان می توانید در قسمت پشت قرار دهید. تنوع و جاسازی اشیا داخل اتاق به دقت رعایت شده است. قدرت گشتاور ان 4800 با موتور 1.3 لیتر مصرف اتومبیل خوبی در رنج خود به شمار می رود. اما قسمت الکتریکی ماشین برای راننده ای که نمی خواهد از بنزین استفاده کند در حالت معمول 13 کیلووات برق و در حالت اسپرت 77 کیلووات تولید کرده و تا 124 مایل در ساعت هم با سیستم الکترونیکی می توان رانندگی کرد.

 

cr-z5 honda

 

3 انتخاب اصلی روی دسته فرمان یا رل اتومبیل وجود دارد که راننده با فشار هر کدام از این دگمه ها می تواند نوع انرژی مصرفی توسط موتور را انتخاب نمایند. حالت اسپرت( برای بیرون شهر)، حالت نرمال و حالت اکونومیک سه حالتی هستند که در CR-Z می توان استفاده نمود. میزان تولید گاز CO2 توسط خودرو در حالت عادی117 گرم در هر کیلومتر است که از استاندارد 100 کمی بیشتر است. قیمت این خودرو از 17 هزار پوند (25 میلیون و پانصد هزار تومان) شروع می شود.

 

cr-z5 honda3

 

 خودروهای هیبریدی خودروهایی با بیش از یک منبع سوخت یا انرژی هستند که اصطلاحا به آن دو گانه سوز یا چند گانه سوز می گوییم. منابع انرژی برای خودروهای هیبریدی شامل: سیستم ذخبره انرژی قابل شارژ چه به صورت داخلی و یا خارجی، بنزین یا گازوئیل، هیدروژن، هوای فشرده، نیتروژن مایع، منبع انسانی مانند پدال، برق ، گاز طبیعی مایع، انرژی خورشیدی، الکترو مغناطیس و امواج رادیویی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد