تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

بهترین روش اصلاح صورت خانم ها


 


موی صورت در تقریباً همه خانم ها کم و بیش دیده می شود. اگر تعداد آنها کم، کرکی و بور هستند بهتر است که کاری به آنها نداشته و یا گاهی آنها را با ملایمت و رعایت اصول بهداشتی بند بیندازیم و یا با قیچی نوک تیز از روی پوست قیچی کنیم.
اگر تعداد آنها زیاد، مشکی و ضخیم هستند، بهترین راه مراجعه به متخصص پوست و مو و متخصص غدد داخلی و تعیین علت بروز و سپس درمان مناسب دارویی است و همزمان با درمان می توان از لیزر برای رفع دائمی آنها استفاده کرد. استفاده از تیغ صورت تراشی راه بدی نیست و آسیبی هم به پوست وارد نمی کند ولی از نظر روانی و احساسی برای خانم ها مشکل است که اینکار را انجام دهند. کرم های موبر (حتی موبر مخصوص پوست صورت) معمولاً باعث بروز واکنش های حساسیتی می شوند. اپی لیدی بدترین راه برای برداشتن موهای صورت است با وجود اینکه تبلیغات در مورد این وسیله بسیار زیاد، فریبنده و وسوسه آمیز می باشد.

در کل هر وسیله ای که موها را از روی پوست می کند (مثل بند انداختن، کرم موبر، اپی لیدیو موم و غیره) ممکن است موجب بروز جوش و التهاب پوست گردد و در دراز مدت تغییرات رنگدانه ای بصورت لک پوستی در محل بوجود می آورد.

لیوان دم نوش

لیوان دم نوش


این لیوان با طراحی جالبی که دارد برای تمام جوشانده های گیاهی و چای سبز استفاده می شود

دستور کار این لیوان بدین صورت است که شما برگ های جوشانده را در لیوان کوچک داخل لیوان بزرگ ریخته و مدتی می گذارید کنار تا دم بکشد پس از 5 دقیقه جوشانده شما آماده است و میتوانید آنرا نوش جان کنید

خواص چای سبز:ضد پوسیدگی دندان به ‌علت فلوراید بالا،
ضد سرطان معده و پوست است ، به گفته محققان چای سبز به دلیل داشتن ترکیبی موسوم به پلی فنول هاPolyphenols دارای خاصیت طبی برای پوست است.
ضد خارش و التهاب حاصل از گزش حشرات،
تحریک سیستم ایمنی بدن.
چای سبز باعث لاغری می شود.
چای سبز در کشور چین، ژاپن، ترکمن صحرای ایران و بعضی نقاط دیگر مصرف دارد. چای سبز را می ‌توان مانند چای سیاه، دم کرده و مصرف نمود. در مصرف هر ماده غذایی باید تعادل را رعایت کرد .در غیر این صورت مضر خواهد بود.نوشیدن چای (از نوع چای سیاه ) پررنگ و غلیظ ممکن است برای عده ای باعث

تحریک اعصاب و تپش قلب شود . همچنین نوشیدن چای پررنگ برای خانمها احتمال ابتلا به سرطان سینه را افزایش می دهد .
یکی از شیمیدان های معروف چینی می گوید: " چینی ها هر روز حدود بیست فنجان چای می نوشند ، بدون آنکه ضرری متوجه آن ها باشد، زیرا روشی را که در جوشاندن و دم کردن چای به کار می برند سبب می شود که قسمت عمده ای از ( تانن ) مضر آن خارج شود. "
زیاد خوردن چای خطر ناراحتی های گوارشی از جمله مبتلا شدن به زخم معده و اثنی عشر را در افراد مستعد بیشتر می کند .

قیمت: 6,000 تومان

درصد :34

روش خرید: برای خرید لیوان دم نوش، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید لیوان دم نوش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد