تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

۱۰ ترفند برای استفاده‌های مختلف از هارد اکسترنال

۱۰ ترفند برای استفاده‌های مختلف از هارد اکسترنال

۱۰ ترفند برای استفاده‌های مختلف از هارد اکسترنال

۱٫اجرای XBMC

شما می توانید به جای اینکه یک XBMC‌کامل را روی کامیوتر نصب کنید آن را روی یک USB‌بریزید و هروقت که خواستید آن را وصل کنید . اما شما می توانید بجای یک USB‌از هارد اکسترنال استفاده کنید و روی آن فیلم و عکس و یا هر چیز دیگر بریزید.

۱۰ ترفند برای استفاده‌های مختلف از هارد اکسترنال

۲٫کتابخانه ی iTune‌خود را به یک هارد اکسترنال منتقل کنید

اگر موزیک های شما دلیل پر شدن هارد کامپیوتر شماست . شما می توانید آن ها را با iTune ‌ به یک هارد اکسترنال منتقل کنید طوری که هیچ کدام از نتظیمات و چینش های شما از بین نرود و حتی آن ها را دوباری به هارد کامپیوترتان برگردانید.

رنده انگشتی

رنده انگشتی


تیغه های بسیار محکم ، تیز ، ضد زنگ ، ضد خش و عملا خراب نشدنی می باشد





شما میتوانید این پوست کن را داخل انگشت خود کنید و به راحتی هر چیزی را پوست بکنید





این پوست کن امکان پوست کندن مواد در دو جهت بالا و پایین دارد ، که پوست هر چیزی را خواه گوجه باشد یا آناناس به راحتی می کند


قیمت: 4,700 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید رنده انگشتی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید رنده انگشتی

۳٫از بازی های wii ‌خود یک فایل بک آپ تهیه کنید و آن ها را از روی هارد اکسترنال اجرا کنید

شما می توانید بازی های Wii‌ خود را روی یک هارد اکسترنال بریزید . در اینصورت شما از چند چیز سود می برید . اول این که دیسک های شما سالم می ماند. دوم , زمان لود بازی ها کوتاه تر می شود. و در آخر اینکه شما هر بازی را که اراده کنید می توانید براحتی اجرا کنید.

۴٫استفاده از اکسترنال درایو برای وصل کردن وسایل جانبی دیگر

درایو های اکسترنال اتصالات SATA ,IDE‌را به USB تبدیل می کنند.پس اگر شما یک هارد درایو یا CD  درایو قدیمی دارید که از IDE  استفاده می کند. می توانید آن را با یک درایو اکسترنال متصل کنید. شما باید این اتصال را از برد اصلی بگیرید. و از این طریق با USB‌به کامپیوتر خود وصل کنید.

اینکار برای نوت بوک هایی که درایو های اپتیکال ندارند بسیار کاراست .

۵٫عوض کردن هارد داخلی با خارجی

گاهی اوقات پیش می آید که شما یک هارد اکسترنال را به دلایل خاصی می گیرید و متوجه می شوید که نیازی به آن نداشتید اما یک استفاده ی بهینه می توان از آن کرد. شما می توانید از هارد اکسترنال به عنوان هارد داخلی استفاده کنید . فقط کافیست که آن را باز کنید و هاردش را با هارد کامپیوتر خود جایگزین کنید. و هارد قدیمی خود را در قاب اکسترنال بگذارید و از آن هم استقاده کنید.

۶٫ استفاده از هارد اکسترنال بجای یک Scratch Disk

(ابتدا لازم می دانم در مورد Scratch disk  توضیح مختصری بدهم.

اگر شما از برنامه های گرافیکی مثل فوتوشاپ و یا برای ویدئو ادیت کردن استفاده می کنید این برنامه ها از هارد شما به عنوان یک هارد موقتی دقیقا مثل RAM استفاده می کنند. به این حالت هارد شما برای آن برنامه ها Scratch disk ‌است.)

اگر شما برای کار هایی مثل کار های ویدئویی انجام می دهید می توانید از یک هارد اکسترنال برای منظور Scratch Disk  استفاده کنید. این کار باعث سریع تر شدن کارهایتان می شود. اگر شما Cache ‌را که بر روی هارد داخلی که همزمان مشغول نوشتن و پاک کردن اطلاعات است به یک هارد خارجی منتقل کنید در این صورت سرعت رندر شما هم خیلی بیشتر خواهد شد.

۷٫با windows home server از فایل های Backup ‌خود Backup ‌بگیرید.

داشتن یک فایل Backup‌خیلی خوب است اما به هر دلیلی ممکن است خود آن هم دچار مشکل شود.شما می توانید با یک Window Home Server‌ دائما بک آپ بگیرید. البته خوب است که از خود سرور هم یک بک آپ بگیرید.

۸٫از هارد خود یک کپی بسازید

هنگام گرفتن بک آپ شما می تونید همان موقع فایل ها را بازگردانی هم بکنید. شما می توانید آن ها را روی یک هارد اکسترنال ذخیره کنید. این کار در مواقعی که شما مشکلی پیدا می کنید مفید است . شما به سرعت می توانید به حالت قبل برگردید.

۹٫از کامپیوتر خود بک آپ بگیرید

اگر هنوز این کار را نکرده اید همین الان اینکار را با برنامه ی Mozy ‌یا هر چیز دیگری بکنید. شما می توانید فایل بک آپ را روی یک هارد اکسترنال بکنید و اینکار را به حالت اتوماتیک بگذارید.

۱۰٫تبدیل کردن یک هارد درایو قدیمی به اکسترنال

اگر شما چند هارد داخلی بدون مصرف دارید.شما می توانید آن ها را در قاب های مخصوص بگذارید و بوسیله ی USB  وصل کنید.شما می توانید این کار را روی هارد های اکسترنال هم انجام دهید .یعنی وقتی که هارد شما پر شد و یا یک هارد با ظرفیت تر گرفتید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد