تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

مصرف آجیل برای چه کسانی مفید نیست؟!

مصرف آجیل برای چه کسانی مفید نیست؟! www.taknaz.ir


افرادی که تری گلیسیرید خون بالا، دیابت و یا فشار خون دارند و حتی شهروندانی عادی که سابقه ی بیماری ندارند و نیز کودکان با وجود اثرات مفید اجزای تشکیل دهنده آجیل  باید آن را متعادل مصرف کنند.


ناهید کرمی خاطرنشان کرد: پسته، حاوی آهن، پتاسیم، فسفر و کلسیم است و همچنین ویتامین های B1، B3 و E را خود جای داده است که به دلیل وجود املاح مغذی و انواع ویتامین ها به افرادی که به کم خونی دچار هستند و یا جهت تقویت نیروی جسمانی به اشخاص توصیه می گردد.

کرمی؛ مصرف مغز پسته را برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی مفید دانست و تصریح کرد: افرادی که مبتلا به نارسایی های کبدی هستند و یا قند خون(دیابت) دارند و از ناراحتی های کلیه رنج می برند، نباید از پسته استفاده کنند.
مغز گردو، یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده ی آجیل نوروزی است که کرمی از آن به عنوان راهی برای پایین آوردن کلسترول خون و پیشگیری از ابتلا به بیماری های ریوی نام برد و افزود: از آن جایی که مغز گردو دارای قند، پروتئین و انواع ویتامین هاست، مصرف آن برای بدن انسان بسیار مفید است.

وی تصریح کرد: گردو، حاوی اسیدهای چرب مفید و همچنین املاح معدنی مانند کلسیم و فسفر است و نیز مصرف گردو از تشکیل سنگ کلیه و سنگ صفرا پیشگیری می کند.
پرزگیر الکترونیکی

پرزگیر   الکترونیکی


پرز و گوله های روی لباس شما را گرفته و لباس شما را تمیز و نو میکند.


قیمت: 8,000 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید پرزگیر الکترونیکی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پرزگیر   الکترونیکی

در پایان گفت و گو، کرمی از افرادی که تری گلیسیرید خون بالا، دیابت و یا فشار خون دارند و حتی شهروندانی که سابقه ی بیماری ندارند و نیز کودکان خواست با توجه به تمام اثرات مفید اجزای تشکیل دهنده ی آجیل نوروزی با استفاده ی متعادل و بهداشتی از آن و دیگر خوراکی های نوروزی، ایام و تعطیلاتی مفرح را در پیش رو داشته باشند تا با بیماری و ابتلا به مسمومیت های احتمالی و بروز مشکلات، نوروز خود را در اورژانس بیمارستان ها و یا بستری در خانه ها نگذرانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد