تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تصاویری از بازیگرانی که نقش سیاستمداران را بازی کردند

 مالکوم ایکس

 

 
 
دنزل واشنگتن در نقش مالکوم ایکساو در فیلمی زندگی‌نامه‌ای تولید سال 1992 به کارگردانی اسپایک لی به نقش رهبر ملی‌گرا و تاثیرگذار سیاه‌پوست ظاهر شد.
تخم مرغ شکن آسان

تخم مرغ شکن آسان


با این وسیله جدید و شگفت انگیز دیگر از شر کثیف کاریهای شکستن تخم مرغ و ریختن مواد آن بر روی دستان خود راحت می شوید.

تخم مرغ شکن EZ CRACKER علاوه بر شکستن تخم مرغ به صورت بسیار تمیز زرده را از سفیده تخم مرغ جدا می کند و این مزیت برای مصارف آشپزی و شیرینی پزی بسیار کارایی خواهد داشت.


قیمت: 9,900 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید تخم مرغ شکن آسان ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید تخم مرغ شکن آسان

مریل استریپ
مریل استریپ در نقش مارگارت تاچراستریپ در فیلم «بانوی آهنین» که فیلمبرداری آن از ژانویه پیش آغاز شده، نقش نخست‌وزیر پیشین انگلیس را به عهده دارد.
 
../upload/45/0.793130001305789386_taknaz_ir.jpg
 
 فرانک لانجلا در نقش ریچارد نیکسوناو برای بازی در نقش رئیس جمهور بدنام آمریکا در فیلم سال 2008 «فراست/نیکسون» نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد.
 
جولین مور
جولین مور در نقش سارا پالینجولین مور در فیلم تلویزیونی «تغییر بازی» تولید شبکه اچ‌بی‌او که هنوز روی آنتن نرفته، به نقش نامزد سابق جمهوری‌خواهان برای پست معاون رئیس جمهور آمریکا ظاهر شده است.
 
جاش برولین
جاش برولین در نقش جرج بوشاو در فیلم زندگی‌‌نامه‌ای «دبلیو» به کارگردانی الیور استون نقش رئیس جمهور سابق را بازی کرد.
 
تینا فی
تینا فی در نقش سارا پالینتینا فی در برنامه زنده شنبه شب‌ها شبکه ان‌بی‌سی به دفعات با سارا پالین شوخی کرد.
 
پل جیاماتی
پل جیاماتی در نقش جان آدامزاو برای بازی در نقش دومین رئیس جمهور آمریکا در سریال کوتاه سال 2008 شبکه اچ‌بی‌او برنده جوایز امی و گلدن گلوب شد.
 
خانواده کندی
گرگ کینیر در نقش جان اف کندی و کتی هلمز در نقش ژاکلین کندینقش‌آفرینی این دو در سریال کوتاه و جنجالی «خانواده کندی» تولید «ریلزچنل» با واکنش‌های متفاوت روبرو شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد