تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

نرمش های مناسب برای تناسب اندام

حدود 10 دقیقه تمرین در روز به شما امکان می‌دهد که نتیجۀ به دست آمده را حفظ کنید. ارزشش را دارد، نه؟
اگر بتوانید هر روز تمرین کنید، بسیار عالی است. ولی اگر تمرینات برایتان خسته‌ کننده‌ هستند، حداقل 3 تا 4 بار در هفته انجام شان دهید.

برنامۀ مراقبتی: تمرین شماره 1 پاهایتان را جمع کنید و روی کمر دراز بکشید. بالاتنه تان را بالا بیاورید و دو دست را روی زانوی چپ قرار دهید. در حالی که عضلات شکم را منقبض کرده اید، به آهستگی پای راست را بدون تماس با زمین، پایین بیاورید. و دوباره بالا بروید.
 
نرمش های مناسب برای تناسب اندام (+عکس) www.taknaz.ir

برای هر طرف 10 بار این تمرین را انجام دهید.
رخت آویز شگفت انگیز

رخت آویز شگفت انگیز


آیا از مشکل کمبود جا برای لباسهای خود رنج می برید و همیشه دوست دارید کمدی مرتب و تمیز داشته باشید تا به راحتی لباسهای خود را پیدا کنید
ما مشکل کمبود جا شما را حل کرده ایم با این رخت آویز های شگفت انگیز لباسهای شما نظم گرفته و شما لذت خواهید برد
با خرید این مجموعه شما 8 جالباسی دریافت خواهید کرد که هر کدام 5 جا برای آویزان کردن لباس دارند پس شما می توانید 40 لباس را در فضایی کم جا بدهید


قیمت: 9,500 تومان

درصد :45

روش خرید: برای خرید رخت آویز شگفت انگیز ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید رخت آویز شگفت انگیز

برنامۀ مراقبتی: تمرین شماره 2 بایستید، پاها را به عرض باسن باز و به میزان کمی خم کنید. بازوها را به طرفین باز کنید و در حالی که سرتان را صاف نگه داشته اید، با دست‌هایتان دایره‌های کوچکی در هوا از جلو به عقب و سپس از عقب به جلو بکشید. این تمرین را 20 بار انجام دهید.
نرمش های مناسب برای تناسب اندام (+عکس) www.taknaz.ir

برنامۀ مراقبتی: تمرین شماره 3 در حالت چهار دست و پا قرار بگیرید. بازوی چپ و پای مخالفش را بالا بیاورید و هم زمان دایره‌های کوچکی در هوا بکشید. در حین انجام این تمرین مدام حواستان به داخل دادن شکم باشد، این کار باعث به کار افتادن عضلات شکمی می‌شود. سپس همین تمرین را برای بازو و پای دیگر انجام دهید. هر چرخش را 15 بار تکرار کنید.
نرمش های مناسب برای تناسب اندام (+عکس) www.taknaz.ir

فوت و فن پیشنهادی ما برای شما !یک روش بسیار خوب برای آگاهی پیدا کردن از پیشرفت‌ها و دست یافتن به اهداف در کوتاه مدت و درازمدت، نوشتن هر روزۀ تمرینات انجام شده در یک دفترچه یادداشت است. این کار باعث تقویت انگیزه هم می‌شود!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد