تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

../upload/30/0.949602001296441914_taknaz_ir.gif

 

برادر زاده های عزیز،

لطفآ در زندگی روزمره تان کمی معقول تر ، مهربان تر و انسان تر باشید.
دوستداران همیشگی شما

عمه های فحش خور مقیم مرکز

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برفهای سنگین تعطیلی آفرین قدیم،

آسوده بخوابین که ما بیداریم.

.

.
امضا
آلودگی هوا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مردا مثل جای پارک میمونن . خوباشون قبلا اشغال شدن و اونایی که موندن یا خوب نیستن یا دم در خونه مردمه !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تورا چون متن نامه دوست دارم
پراز شعرو چکامه دوست دارم
ز بس شیری
ن و خوش طعم وسفیدی
تو را چون نون خامه دوست دارم!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
والدین گرامی

اینقدر نگین

“وقتی ما سن شما بودیم این جورخوب بودیم، اون جورخوب بودیم”

مادر بزرگ ها دهن لق تر از چیزین که فکر می کنین !

چرخ خیاطی دستی

چرخ خیاطی دستی


چرخ خیاطی کوچک و بسیار راحت حتی برای شمایی که نمی توانید با چرخ خیاطی معمولی کار کنید مناسب برای سفر به همراه یک سوزن نخ کن و قطعه برای نخ بزرگ


قیمت: 5,900 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید چرخ خیاطی دستی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید چرخ خیاطی دستی

من دیگه از این زندگی خسته شدم

ولم کن
تصمیم گرفتم خودمو بکشم.

.
.
.

امروز بلیط هواپیما گرفتم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


تنها شده‌ام. گوشة دنجی هستم

 

دلباختة دختر فنجی هستم

 

این دخترک فنج مرا پیچانده

 

دریا زده ام درون لنجی هستم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


چند سال بعد :

 

پسرم شما یادتون نمیاد ما یه زمانی آبگوشت رو با نون میخوردیم !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

آخرین خبر

 


به گزارش خبر گذاری غضنفر نیوز گروهی از همشهریان…! برای پیوستن به مختار عازم کوفه شدند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
لبت را بی توقف می مـــ ـکیدم !

سخاوتمندتر از تو ندیدم

برای بوسه ای بی منت از تو

پس از یک عمر، پستانک خریدم !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دقت کرده‌اید آدم‌های تپل چقدر جذاب و تو دل برو اند؟

علتش واضح است.

طبق F = (G*m1*m2)/r^2،

جاذبه با جرم نسبت مستقیم دارد!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من خسته شدم. بار مرا کوه نبرد
طوفان مرا کشتی آن نوح نبرد

این مردم ما ز غصه جوک می‌گویند
یعنی که کسی به دل جز اندوه نبرد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای کاش که من آن رژ لب ها بودم
خواب خوش تو به روز و شب ها بودم

ای کاش دلت دارد اگر تب با شور،
من علت آن شورش و تب ها بودم

 

 

 

اس ام اس جدید اس ام اس خنده دار اس ام اس سرکاری بهمن ماه ۸۹ اس ام اس زیبا اس ام اس توپ اس ام اس امروز اس ام اس روزانه اس ام اس جدید و باحال اس ام اس خیلی قشنگ اس ام اس داغ مرکز اس ام اس ایران منبع اس ام اس ایران وبلاگ sms-jok

 

 

اینجا تهرانه

 

 

ما داریم رسماً تاکسی درمی می شیم از سرما

 


وی لاو یو هدفمند سازی یارانه ها

 


( پی ام سی سابق )

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


نام همسر در موبایل خانم ها:
آشنایی : مرد رویا هام.
نامزدی: عشقم.
ازدواج: هم نفسم.
بعد از ۱ ماه: جان دلم.
بعد از ۲ ماه: سایه سرم.
بعد از ۳ ماه: شوهرم.
بعد از ۱ سال: آقا بالا سر.
بعد از ۲ سال: بخور بخواب.
بعد از ۳ سال: نره غول!
بعد از ۴ سال: لندهور!!
بعد از ۵ سال: مرتیکه نفهم بی شعور
مفت خور نمک به حروم بی چشم و رو!!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

سلام

 

یه چیز میگم بگو باشه

 

یه ماچ میدی دلم وا شه !؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


رفع خستگی
رفع دل درد
سفیدی چهره
بهبودی بیماریهای گوارشی
ایجاد رعب و وحشت در شب
ایجاد خشنودی دوستان
ایجاد تنوع در بوی میحط
از بین بردن یکنواختی در زندگی
تست حس بویایی اطرافیان
ایجاد فضای ازادی و دموکراسی
تعین جهت ورزش باد
همه و همه از فواید گو*ز…

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


تور ویژه نوروز ۹۰
سواحل زیبای بهشت
با پرواز مستقیم بوئینگ ۷۴۷
ایران ایر

 

*آخرت گشت*

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


اتل متل یه فانوس

 

فرستادم برات بوس

 

گرفتی بگو آره

 

نشد بگو دوباره

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

بعد از هدفمندی یارانه ها.

 

.

 

.
بچه: بابا  معدلم بیست شده

 

بابا: غلط کردی تو که با ۱۰ هم می تونستی قبول شی

 

حتما باید این همه خودکار حروم می کردی؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


سلامتی رفیقی که اسم ما گوشه موبایلش خاک میخوره

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نفرین سال ۲۰۱۱
الهی عاشق غضنفر بشی هر چی بهش بگی دوست دارم بگه هه؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد