تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

اس ام اس عاشقانه- 90

اس ام

اس عاشقانه - 9- www.taknaz.ir

 

نمی دانم چرا ، کجا ، تا کی ، برای چه ، ولی رفتی بی آنکه به فکر غربت چشمان من باشی

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

گفتی دوستت دارم و من به خیابان رفتم ... فضای اتاق برای پرواز کافی نبود

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

چقدر سخته
دلت بخواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که
یه بار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده

پداگ ped egg

پداگ   ped egg


Pedegg جدید ترین محصول برای حفظ سلامتی پاهایتان است

راز محصول این است که در سریع ترین زمان ممکن و

به آرامی پوست مرده و پینه های مرده

پاهای شما را بر می دارد و پاهای شما را یک نواخت و نرم و زیبا

می کند

این محصول با طراحی وپژه خود فقط پوست مرده را از پا جدا می

کند

و پوست جدید جایگزین پوست مرده می شود

و زیبایی و طراوت خاصی پاها می بخشد


قیمت: 5,600 تومان

درصد :33

روش خرید: برای خرید پداگ ped egg، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پداگ   ped egg

کاش تو چایی بودی و من قند ، من خودمو فدات می کردم تا تو تلخی زندگی رو احساس نکنی

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

می توان پر کرد فاصله هایی بلـند را با یک پیام ساده و کوتاه...

کافیست بنویسی : دوستت دارم

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

دوستت دارم ، این تعارف نیست زندگی من است!

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

کو طبیبی تا شکافد قلب خونین مرا / تا ببیند من نمردم عشق تو کشته مرا

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن ، از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

بیشتر از دیروز ، کمتر از فردا ، بیشتر از خودم ، کمتر از خدا ، بیشتر از خورشید و عمیقتر از دریا به یادتم و دوستت دارم

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

توی این دنیای دیوونه یه دیوونه دیوونه وار دیوونته دیوونه

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

بگو یارم کجاست تا خاک پایش را سرمه ی چشمانم کنم

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

هرکه یادش یاد ماست ، سرور و سالارماست / یاد او درمان ما وجای او در قلب ماست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد