تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

بهترین فیلم ایرانی در سال 2011

جدایی نادر از سیمین بهترین فیلم در سال 2011 شد!
 
فصل جوایز سینمایی هالیوود که برخی از آنها شاخص اصلی موفقیت فیلم ها در جوایز اسکار محسوب می شوند درحالی آغاز شد که نماینده سینمای ایران در جوایز اسکار ۲۰۱۲ نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کرده است.
 
بهترین فیلم ایرانی در سال 2011 - www.taknaz.ir

به گزارش تکناز انجمن منتقدین فیلم نیویورک روز گذشته فهرست بهترین های سینما در سال جاری میلادی را معرفی کرد که در بخش بهترین فیلم خارجی، «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی از ایران به چشم می خورد.

این فیلم که امسال در بخش بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار نماینده ایران خواهد بود، توانست بالاتر از دیگر آثار سرشناس کارگردانان بزرگ سینما، رأی موافق منتقدین فیلم نیویورک را جلب کند.
 
بهترین فیلم ایرانی در سال 2011 - www.taknaz.ir

«جدایی نادر از سیمین» که برنده جایزه خرس طلا و خرس نقره ای بهترین بازیگری از جشنواره برلین است، هم اکنون در کشورهای بلژیک، فرانسه، تایلند، ترکیه، انگلیس، آلمان، هلند، مجارستان، سوئد، یونان، لهستان، اسپانیا، کره جنوبی، ایتالیا و دانمارک درحال نمایش است و در نوبت نمایش در نروژ و پرتغال قرار دارد.
 
بهترین فیلم ایرانی در سال 2011 - www.taknaz.ir

«جدایی نادر از سیمین» که هفته گذشته در جوایز سالانه آسیاـ پاسیفیک بهترین فیلم سال ۲۰۱۱ شناخته شد، حضور گسترده ای در جشنواره های جهانی فیلم داشته که از مهم ترین آنها می توان به بوینس آیرس، هنگ کنگ، استانبول، بخارست، سیدنی، کارلووی واری، ایروان، آمستردام، ملبورن، دوربان، تورنتو، سن سباستین، آتن، هلسینکی، ابوظبی، ریودوژانیرو و نیویورک اشاره کرد.
فراگیری زبان انگلیسی تل می مور+آموزش مقدماتی 15 زبان زنده دنیا/اصل

فراگیری زبان انگلیسی تل می مور+آموزش مقدماتی 15 زبان زنده دنیا/اصل


ش م:766-7644
یکی دیگر از نرم افزار های استاندارد بین المللی برای آموزش زبان که طبق گزارشات تولید کننده توانسته است بیش از 5 میلیون نفر در سراسر دنیا را راضی نگه دارد.سازمان های برجسته جهانی از Tell me more حمایت می کنند که در ذیل نام برخی از آنها را می آوریم:
دولت ایالات متحده، سازمان FBI ،دولت فدرال کانادا،EDS ،BMW و.......
Tell me more تمامی مهارت های حیاتی را برای یادگیری زبان نظیر گفتار،نوشتار،گرامر و..... را پوشش می دهد.این مجموعه دارای مزایای ذیل می باشد:
- 850 ساعت اموزش مالتی مدیا
- بیش از 4500 تمرین و امتحان
- 37 نوع فعالیت در قالب درس،فرهنگ،گرامر،واژگان و ....
- قواعد گرامری نیز به طور کامل توضیح داده شده اند.
آموزش زبان english نسخه تل می مور+ آموزش مقدماتی 15 زنده دنیا/اصل


قیمت: 12,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید فراگیری زبان انگلیسی تل می مور+آموزش مقدماتی 15 زبان زنده دنیا/اصل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید فراگیری زبان انگلیسی تل می مور+آموزش مقدماتی 15 زبان زنده دنیا/اصل



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد