تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری)

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir



من سرم توی کار خودم بود

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir



قاب قلبی دو تکه


قاب قلبی دو تکه

قاب عکس قلبی دو تکه جدیدترین قاب عکس روز دنیا در ابعاد 10*7 مناسب برای عکس از اندازه 3*4 تا 13*18 بهترین هدیه مخصوص نوروز

قیمت: 3,900 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید قاب قلبی دو تکه، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید قاب قلبی دو تکه


من سرم توی کار خودم بود

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir 

بعد یه روز یه نفرو دیدم 
 

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir 

اون این شکلی بود 
 

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir 

ما اوقات خوبی با هم داشتیم 
 

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir 

من یه کادو مثل این بهش دادم 
 

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir 

وقتی اون کادومو قبول کرد من اینجوری شدم 
 

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir 

ما تقریبا همه شبها با هم گفت و گو میکردیم 
 

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir 

وقتی همکارام من و اونو توی اداره دیدن اینجوری نگاه میکردن 
 

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir 

و منم اینجوری بهشون جواب میدادم 
 

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir 

اما روز عشق اون یه گل رز مثل این داد به یه نفر دیگه 
 

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir 

و من اینجوری بودم 
 

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir 

بعدش اینجوری شدم 
 

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir 

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir 

احساس من اینجوری بود 

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir 

بعد اینجوری شدم 

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir 

بله....آخرش به این حال و روز افتادم 

پدر عاشقی بسوزه که من را به این روز انداخت !!! ( تصویری) - www.taknaz.ir 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد