تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

آموزش تهیه محبوب ترین غذای انگلیسی ها

یکی از محبوب ترین و سنتی ترین غذاهای انگلستان غذایی است که در واقع با فیله ماهی تازه سید شده و چیپس سیب زمینی آماده میشود
 

www.taknaz.ir


دستور العمل تهیه(fish &chips) ماهی و چیبس
یکی از محبوب ترین و سنتی ترین غذاهای انگلستان غذایی است که در واقع با فیله ماهی تازه سید شده و چیپس سیب زمینی آماده میشود و انگلیسیها این غذا را به نوعی تبدیل به غذای ملی شان کرده اند و آنرا به سایر کشورها نیز معرفی کرده اند .به دستور تهیه این غذا توجه نمایید
 

 

 

مواد لازم :
2 پیمانه آرد معمولی
2 پیمانه شیر
آب ( به مقدار لازم )
1 چانه مایه خمیر
نمک
سیب زمینی (برای 1 یا 2 نفر)
روغن (برای سرخ کردن)

درب کنسرو بازکن برقی



درب کنسرو بازکن برقی


با درب باز کن اتوماتیک وان تاچ در هر جا و مکانی بدون نیاز به برق و صرف انرژی زیاد امکان باز کردن درب انواع قوطی های کنسرو، رب، کمپوت و ... را خواهید داشت. این درب باز کن قادر خواهد بود، که درب انواع کنسرو را طوری باز کند که هیچ لبه تیزی باقی نگذارد تا موجب بریدگی دست شود.

با درب باز کن اتوماتیک وان تاچ در هر جا و مکانی بدون نیاز به برق و صرف انرژی زیاد امکان باز کردن درب انواع قوطی های کنسرو، رب، کمپوت و ... را خواهید داشت. این درب باز کن قادر خواهد بود، که درب انواع کنسرو را طوری باز کند که هیچ لبه تیزی باقی نگذارد تا موجب بریدگی دست شود.

مشخصات کالا
- باز کردن راحت درب کنسرو ها و انواع قوطی های فلزی به صورت اتوماتیک.
- باز کردن درب انواع قوطی فلزی بدون لبه تیز
- بازکردن در حداکثر 20 ثانیه
- کارکرد با باطری قلمی ( بدون نیاز به اتصال مستقیم به برق شهر)
- به همراه یک عدد درب بازکن ظروف شیشه ای بصورت رایگان
- ایمن ، طراحی شیک ، کم حجم , کار با یک دکمه و دوباطری.


قیمت: 11,900 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید درب کنسرو بازکن برقی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید درب کنسرو بازکن برقی

طرز تهیه :
آرد را در یک غذا ساز نسبتا بزرگ ریخته و شیر را به آن اضافه میکنیم.در ابتدا آرد و شیر را خوب با یکدیگر مخلوط کرده و در همان حال آب را کم کم به آن اضافه می کنیم.نباید آب را یکجا به آن اضافه کرد.حالت هم زدن را تا زمانیکه تمام آرد و مواد اضافه شده کاملا با هم ترکیب شده و غلظت و قوام یکنواخت پیدا کند ادامه می دهیم.سپس نمک و مایه خمیر را اضافه کرده و دوباره هم می زنیم.دستگاه را خاموش کرده و 1 تا 1 ساعت و نیم مواد بدست آمده را در حالت استراحت در یک مکان گرم قرار می دهیم.

برای درست کردن چیبس سیب زمینی ها را پوست کنده و به اندازه های مساوی تکه تکه کرده و آنهارا شسته و میگذاریم تا کاملا خشک شوند.سپس آنها را در یک ظرف دسته دار عمیق که حاوی روغن داغ می باشد یه مدت 5 دقیقه قرار می دهیم.سپس آنها را از روغن خارج کرده و با یک قاشق شیارهایی روی آنها ایجاد کرده و به مدت 10 دقیقه در یک ظرف فلزی قرار داده تا خنک شوند و این شیار ها را به خود بگیرند.دوباره آنها را به مدت 7 تا 10 دقیقه در روغن ریخته تا کاملا طلایی شوند و راحت قابل جویدن باشند.نمک را هم که چاشنی آن است روی آن می ریزیم.

ماهی را در داخل مایع آرد غلتانده و خوش با آن پوشش میدهیم بعد در روغن می گذاریم تا سرخ شود و به طور منظم آنها را برمیگردانیم تا هر دو طرف آنها کاملا سرخ شود.سپس آنها را از روغن خارج کرده و نمک روی آن میریزیم و با چیبسی که درست کرده ایم میل می کنیم.

البته در دستور راحت تر این غذا میتوانید از پودر سوخاری و استفاده کنید .یعنی ماهی ها را اول در پودر سوخاری بغلتانید بعد در تخم مرغ بغلناتید و در آخر آنها را با پودر نان آغشته ساخته و سرخ کنید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد