تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

هشت رازی که زنها نمی خواهند مردها بدونن

آیا تابه حال به این فکر کرده اید که در ذهن خانم ها چه می گذرد؟ آیا می دانستید که گاهی اوقات منظور خانم ها آن چیزی نیست که بر زبان می آورند؟ آنها ممکن است چیزی به زبان بیاورند و منظورشان دقیقاً برعکس آن باشد. اما خانم ها واقعاً چه می خواهند؟ در این مقاله رازهایی را برایتان فاش می کنیم که خانم ها اصلاً دوست ندارند شما آنها را بدانید!



پکیج طلایی بی نظیر و کمیاب ویژه زوج های جوان


پکیج طلایی بی نظیر و کمیاب ویژه زوج های جوان


این پکیج فوق العاده عبارت است از : 1. آموزش رقص های 2 نفری درام و عاشقانه 2. آموزش فال و طالع بینی ازدواج 3. تکنیک ها و رهنمودها برای موفقیت در روابط عاشقانه و زناشویی

1. آموزش رقص های 2 نفری درام و عاشقانه
2 سی دی
مخصوص زوج های جوان و عاشق


اگر عروس و داماد، و متاهل هستید این آموزش فوق العاده و مجموعه نایاب را از دست ندهید
با رقص خود دیگران را در مجالس متحیر کنید !


2. آموزش فال و طالع بینی ازدواج
1 سی دی

میزان عشق و موفقیت خود را در زندگی
با زوج دلخواه تان با فال ازدواج بسنجید


با استفاده ار این مجموعه به خصوصیات اخلاقی پنهان زوج خود پی ببرید
البته باید توجه داشته باشید برای تهیه وساخت این برنامه (فال ازدواج) از بهترین منابع روانشناسی وطالع بینی و ستاره شناسی بهره گیری شده است .
به عقیده ما اراده شما عامل اساسی درروند حیات وسرنوشت شماست و هر کس با اراده مثبت قادر خواهد بود ، تغیرات اساسی در حیات مادی ومعنوی خود به وجود اورد.
(محیطی کاملا فارسی مولتی مدیا)


3. تکنیک ها و رهنمودها برای موفقیت در روابط عاشقانه و زناشویی
1 سی دی
مجموعه ای برای زوج های جوان
دختران و پسران مجرد و والدین

تفاوت عشق و هوس در روابط دختر و پسر
باورهای منطقی در مورد انتخاب همسر
معنای ازدواج
رابطه عشق و ازدواج
ازدواج و معیارهای انتخاب همسر
ازدواج های اینترنتی
روانشناسی عشق
با استفاده از این مجموعه میتوانید از رهنمودهای بزرگان در انتخاب همسر و زندگیتان استفاده کنید. مجموعه ای بی نظیر از سخنان و رهنمودهای بزرگان و علما
در مورد مباحث مختلف ازدواج و زندگی زناشویی
استاد راشد یزدی : تکنیک حل مشکلات و رفع موانع در ازدواج
استاد واعظ موسوی : نیاز های زن و مرد در کانون خانواده
استاد بهادر خان : مهارت ارتباط /مدیریت تصمیم گیری و مهارت حل مسله
استاد حسینی : هنر مدیریت انتظارات متقابل همسران
استاد جباریان : آیین همسر داری / مهارت های زندگی
خانم دکتر فردوسی پور : بایسته های ارتباط
دکتر حبشی : تکنیک های روابط سالم
دکتر وثوق : ویژگی های مردان / خصوصیات زنان
استاد ساشادینا : ارزشهای خانواده


قیمت: 12,000 تومان

درصد :60

روش خرید: برای خرید پکیج طلایی بی نظیر و کمیاب ویژه زوج های جوان، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پکیج طلایی بی نظیر و کمیاب ویژه زوج های جوان

 * بلوندها همیشه هم خنگ نیستند. اگر فکر می کردید که همه بلوندها خنگ هستند باید بگویم که کاملاً در اشتباهید. رنگ مو ارتباطی با هوش ندارد. آنها فقط خودشان را خنگ جلوه می دهند که جذاب تر و بانمک تر به نظر برسند و شما پول بیشتری خرجشان کنید. و اگر شما این کار را بکنید آنوقت باید بگوییم که خنگ شما هستید نه آنها!


 

* خانم ها به حد مرگ حسودند. شاید انکار کنند اما واقعیت این است که شدیداً حسادت می کنند اگر طرفشان با یک زن ناشناس یا حتی یک دوست حرف بزند. شاید طور دیگری خود را نشان دهد اما مطمئن باشید که شعله های حسادت درونش زبانه می کشد.


 

* من سکسی ترین زن دنیام. همه خانم ها چنین طرز تفکری دارند حتی اگر سعی کنند که انکارش کنند. تقریباً همه خانم ها دوست دارند احساس کنند که تنها ملکه زیبایی در دنیا هستند و هیچ چیز دیگری در دنیا با آنها برابری نمی کند.


 

* من چاقم؟ مطمئنم که این جمله تابه حال چندین و چند بار به گوشتان خورده است اما اجازه بدهید خیلی راحت قبول کنیم. خانم ها هرچقدر هم که لاغر باشند به هیچ وجه خودشان را لاغر نمی دانند. تقریباً همه خانم ها عادت دارند که هر لباسی که می پوشند قبلش بپرسند که چاق نشانشان می دهد یا نه.


 

* همیشه درمورد خریدهایشان دروغ می گویند. ممکن است برای خرید موادغذایی بیرون رفته باشند اما مطمئناً برای خودشان هم یک چیزی می خرند. بعد سعی می کنند یا آنرا پنهان کنند یا درمورد قیمت آن دروغ بگویند.


 

* هیچ رازی را با آنها درمیان نگذارید. تقریباً همه خانم ها هر رازی که به آنها بگویید را با دوستانشان هم درمیان می گذارند. اگر اینکار را نکنند آنوقت وقتی برای ناهار بیرون می روند یا برای خوردن چای دور هم جمع می شوند حرف کم می آورند. این مسئله حتی درمورد خصوصی ترین رازهایتان هم صدق می کند (امیدوارم متوجه شده باشید منظورم چه رازهایی است).


 

* چه کفش هایی پایتان است؟ بله واقعیت دارد، خانم ها مردها را از روی کفش هایشان می سنجند. پس بهتر است دفعه بعد که بیرون رفتید، کفش های شیک تر و تمیزتری بپوشید.


 

* وقتی خیانت کنید می فهمند. سیستم عاطفی و احساسی خانم ها آنقدر قوی است که وقتی خیانت کنید سریع به آنها انتقال می دهد. هرچقدر هم که در اینکار خبره باشید اما مطمئن باشید که از چشم او پوشیده نمی ماند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد