تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

کباب کوبیده

کباب کوبیده

کباب کوبیده taknaz.ir

بدون اغراق کباب کوبیده یکی از غذاهایی است که همیشه خانواده‌ها از آن استقبال به عمل می‌‌آورند و در تمامی فصول سال، آن را می‌‌خورند به خصوص جمعه‌ها که اعضای خانواده ناهار را با هم میل می‌‌کنند، سری به صف کبابی‌های محل‌تان بزنید. اما در این بین هستند عده‌ای از خانواده‌هایی که دوست دارند خودشان در منزل کباب کوبیده را تهیه‌ کنند.عده‌ای‌ رمز و راز تهیه کوبیده خوب را می‌‌دانند و عده‌ای هم تصورشان این است که باید گوشت چرخ‌کرده تهیه کرد و آن را به سیخ کشید. نامه‌‌های زیادی مبنی بر این داشتیم که در منزل کباب کوبیده درست می‌‌کنیم اما به خوشمزگی بیرون نمی‌‌شود. با این‌که در سال‌های قبل طرز تهیه این غذای پرطرفدار را برای شما شرح داده‌ایم، یک بار دیگر به آن می‌‌پردازیم.


کباب زن+کیف پول رایگان


کباب زن+کیف پول رایگان

آیا دوست دارید کباب را در منزل تهیه کنید ؟
آیا هر وقت کباب درست می کنید از روی سیخ جدا می شود؟

تحقیقات نشان داده است که علت ریختن کباب از روی سیخ فقط به علت متعادل نبودن میزان چربی و یا مواد کباب کوبیده نیست بلکه عمده ترین علت آن توزیع ناهمگون گوشت بر روی سیخ می باشد
که ما این مشکل را به وسیله این دستگاه حل کردیم
کباب زن جادویی وسیله راحت و با کاربردی باور نکردنی از جنس پلاستیک برای شما که دوست دارید کباب را در منزل تهیه کنید
به همراه دستور تهیه کباب کوبیده + کیف پول رایگان بسیار زیبا و شیک در رنگهای مختلف

قیمت: 6,500 تومان

درصد :41

روش خرید: برای خرید کباب زن+کیف پول رایگان، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کباب زن+کیف پول رایگان

مواد لازم:

گوشت سردست گوسفندی: 300 گرم

قلوه‌گاه گوساله: 300 گرم

پیاز سفید: 300 گرم

فلفل سیاه: نصف قاشق چایخوری

زعفران آب‌کرده: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه: گوشت بدون استخوان و قلوه‌گاه گوساله را چرخ کرده، بعد پیازها را پوست کنده و چرخ می‌‌کنیم. آب پیاز را کاملا گرفته و تفاله پیاز و گوشت را با یک قاشق سوپخوری نمک، فلفل و زعفران مخلوط می‌‌کنیم و حسابی ورز می‌‌دهیم و دوباره چرخ می‌‌کنیم. سپس آن را به سیخ زده و می‌‌پزیم. به همین راحتی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد