تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

تفریحی و سرگرمی

انواع عکس و مدل لباس و طالع بینی

طرز تهیه کیک شکلاتی

کیک شکلاتی

طرز تهیه کیک شکلاتی taknaz.ir

مواد لازم:

پودر کاکائو: 100 گرم

کره: 250 گرم

آرد: 500 گرم

آب: 500 میلی لیتر

شکر: 750 گرم

تخم‌مرغ: 4 عدد

بیکینگ‌پودر: 300 گرم

خامه وانیلی: 100 گرم

شکلات تخته‌ای: 300 گرم

روغن گیاهی: 250 گرم


نگه دارنده مواد غذایی Green Bags


نگه دارنده مواد غذایی Green Bags

بسته های نگه دارنده مواد غذایی برای زمان طولانی مناسب برای جلوگیری از فاسد شدن میوه ها بسته های گرین بگ با استفاده از این بسته ها می توانید مواد خود را در زمان های طولانی در یخچال بدون این که خراب شود نگه دارید.

قیمت: 9,900 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید نگه دارنده مواد غذایی Green Bags، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نگه دارنده مواد غذایی Green Bags

طرز تهیه:

ابتدا پودر کاکائو، کره، آب و روغن را بجوشانید، سپس داخل یک کاسه بریزید و تکه‌های شکلات تخته‌ای و شکر را به آن اضافه کنید و آنقدر هم بزنید تا کاملا سرد شود.پس از این مرحله تخم‌مرغ‌ها را در ظرفی ریخته و آرد و بیکینگ پودر را الک کرده و به تخم‌مرغ‌ها اضافه کنید و دوباره مواد را خوب هم بزنید. سپس این مواد را به مواد قبلی که شامل پودر کاکائو، کره، روغن و آب بود اضافه کنید و تمام این مواد را به خوبی مخلوط کرده، آن گاه مخلوط را در قالب کیک‌پزی بریزید و در فر با حرارت 170 درجه به مدت 45 دقیقه قرار دهید. زمانی که کیک کاملا پف کرد، آماده است. پس از اینکه کیک کاملا سرد شد روی آن خامه شکلاتی بریزید، در صورت تمایل برای تزیین می‌توانید از مربای گیلاس یا شکلات سفید رنده شده استفاده کنید. این کیک، صبحانه‌ای قوی برای فرزندان شما خواهد بود.

کاهش چربی غذا

غذاها را تا حد امکان به صورت آب‌پز، بخارپز یا کبابی مصرف نمایید.

 در صورتی که غذا را سرخ می‌کنید از زیاد سرخ کردن غذا خودداری کنید. می‌توانید در مدت زمان کم، فقط آن را تفت دهید.

 مصرف غذاهای سرخ شده، سوسیس، کالباس، خامه، چیپس، پفک، سس‌ها، کله و پاچه، مغز، دل و قلوه را که حاوی مقادیر زیادی چربی هستند، را تا حد امکان کاهش دهید.

 پوست مرغ و چربی‌های قابل مشاهده گوشت و مرغ را قبل از طبخ از آنها جدا کرده و سعی کنید از قسمت‌های کم‌چرب گوشت‌ها استفاده نمایید.

 به جای گوشت قرمز بیشتر از گوشت‌ سفید مثل مرغ و ماهی استفاده نمایید.

 لبنیات مثل شیر، ماست و پنیر مصرفی خود را از انواع کم‌چرب آن انتخاب کنید.

نگهداری شیر

شیر پاستوریزه باید در یخچال و در دمای صفر تا چهار درجه سانتیگراد نگهداری شود. معمولا در این دما شیر پاستوریزه به مدت یک هفته ماندگاری دارد.شیر استریل یا UHT را می‌توان در خارج از یخچال به مدت شش هفته نگهداری کرد. ولی پس از باز کردن باید در یخچال نگهداری و حداکثر طی یک هفته مصرف شود. پرسنل اداره بهداشت به هیچ‌وجه مصرف شیر خام را توصیه نمی‌کنند ولی چنانچه شیر خام در منزل مصرف ‌شود باید قبل از مصرف کاملا جوشانده شود. عملیات جوشانیدن شیر باید به شکلی باشد که پس از حرارت‌دهی و به جوش آمدن شیر به مدت زمان یک دقیقه به هم زده شود تا حرارت به تمام نقاط آن برسد و پس از آن خنک شده و در یخچال نگهداری شود. جوشاندن شیر تاثیر مخربی روی ویتامین‌های شیر دارد. بنابراین باید حتی‌الامکان از شیر پاستوریزه استفاده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد